19.03.2013

030. Wasze nominacje zostały wysłuchane xD


Tak właśnie! Nominowało mnie sporo z Was do konkursu na najlepszą szabloniarkę zimy:) Nie byłoby tego, gdyby nie Wy. Uruchomiona została sonda, w której teraz możecie poprzeć swoje nominacje głosami.

ZAGŁOSUJ TUTAJ


Za każdy głos będę ogromnie wdzięczna. To byłoby fantastyczne wyróżnienie <3 p="">
Informuję również o tym, że niebawem zaktualizuję galerię. Mnóstwo szablonów na zamówienie przeszło już do szablonów wolnych. Niestety jak na razie zamówień nie wznawiam. Mam teraz mnóstwo pomysłów na nowe układy, jeden wolny szablon już zrobiłam do następnego postu. Na dniach zrobię jeszcze więcej. Za kilka postów na pewno do zamówień wrócimy <3 p="">



2 komentarze:

  1. Zagłosowałam na Ciebie, choć szczerze mówiąc chciałabym zagłosować na jeszcze jedną szabloniarkę, no ale znowu podeśle do moich znajomych link do tego głosowania, by połowa oddała głos na Ciebie, a druga połowa na inną szabloniarkę :)
    A co do tego skopiowanego szablonu...
    Szczerze mówiąc troszeczkę mnie to dotknęło, ale to Tobie powinno być bardziej przykro: w końcu to Twoja praca, to Ty napracowałaś się nad takim dziełem, a mój udział to złożenie zamówienia, podesłanie zdjęcia faceta, czekanie i tyle. Ja na Twoim miejscu wkurzyłabym się jak nie wiem co. Nie rozumiem ludzi, którzy podkradają coś od kogoś i "chrzczą" dajmy na to szablon jako swój własny.
    Czy tej Grizzly naprawdę aż tak nie chciało poszukać się kodów css? Jest tyle stron z taką tematyką, jednak wciąż w naszym graficznym blogspotowym świecie widnieją osoby leniwe i chamskie. No wiem, wiem - "magia" tych przesuwanych kart - to jest cudo, chociaż jak na razie nie znalazłam samej formułki na taką sztuczkę (szczerze to mi się nie chce ;P), jednak wystarczy trochę pogrzebać, posklejać niektóre formułki, dodać selektor, coś tam pozmieniać i stworzyłoby się coś takiego. Chęci, logika i pomysł. Chyba niektórzy takiego czegoś nie posiadają.
    Słowem kończąc: to raczej Ty powinnaś być wkurzona, nie ja. Brak szacunku ze strony Grizzly, zwłaszcza, że bała się reakcji Twojej i Twoich czytelników (ach! ta solidarność! xD), więc usunęła bloga. Przeczytałam na Czarnej Liście, że autorka usuniętego bloga też brała dodatki bezprawnie, co jeszcze bardziej podburza moje myślenie, że wiele ludzi jest... ach, szkoda słów.
    Przepraszam, że tyle napisałam (być może chaotycznie). No ale pomyśl z lepszej strony - masz talent i dużo ludzi Ci go zazdrości, a niektórzy decydują się na ryzyko przebywania na CzL, więc z głową muszą mieć coś nie ten tego, niekoniecznie pozytywnie. :P

    Weny mnóstwo życzę i pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, pobrałam tekstury z paru notek wstecz, te do ikon też, ale żadne ikony nie zostały jeszcze opublikowane :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy