6.07.2014

072. Doubts will try to break you... ~ sygnatury, ikony, koloryzacje, tekstury

Witajcie! Wierzycie, że dodaję nowy post? Ja też w to nie wierzę. Co prawda być może już w tym tygodniu pójdę do pracy, ale to nic - zawsze znajdę chwilkę, by tu coś wrzucić:p Widzę, że pod moją nieobecność nie zmieniło się przynajmniej jedno - jakość grafiki w postach wciąż jest pogorszona przez bloggera;/ No cóż. Radzę po prostu otwierać grafiki w nowych kartach:)
Sesję jakoś przeżyłam. Nie znam jeszcze ostatnich ocen (ah, moja kochana grupa! Jak zwykle nikt nie zna ocen z ostatniego zaliczenia, choć ktoś przecież indeksy już zaniósł;/). W każdym razie wiem, że z pozostałych rzeczy mam same 5 i był to najlepszy pod względem ocen semestr ze wszystkich, a mimo tego jakoś nie odczuwam tej radości, jaka zawsze towarzyszyła zdawaniu indeksu...
Troszkę się tu pozmienia, kochani. Nie będę na przykład odpisywała na maile od osób, które nie czytają regulaminu. Ile razy można odpowiadać na wiadomości typu "podaj mi hasło plissss"?:p Nie będę też, przynajmniej przez jakiś czas, rozwiązywać problemów dotyczących CSS'a i HTML'a w cudzych szablonach (będę udzielać pomocy jedynie w przypadku problemów z moimi szablonami). Jeśli szablonu nie robiłam ja to skąd mam wiedzieć, co zrobił w nim ktoś inny? Pamiętajcie - piszcie zawsze do autora szablonu, jak macie z czymś problem, a nie do innych osób:) Chcę trochę odpocząć, a wierzcie mi - odpisywanie na kilkadziesiąt maili dziennie (wiem, że to niewiarygodne, ale prawda jest taka, że liczba otrzymywanych przeze mnie maili dziennie już dawno przekroczyła 20, nawet pomimo tego, że od dawna mnie tu nie było) wcale do odpoczynku nie należy, tym bardziej, że bardziej przypomina to rozmowę, dialog, niż jednorazowe odpowiedzi na pojedyncze pytania:p Myślałam o tym, żeby kogoś do tej roboty "zatrudnić", no ale to bez sensu... Dlatego od tej pory będę odpowiadała tylko na maile ważne oraz na te, które dotyczą problemów lub zmian w moich szablonach.
Nie wykonałam zamówień, z oczywistego powodu - dawno mnie nie było i nie wiem, czy jeszcze je chcecie, czy jeszcze ich potrzebujecie. Dlatego pod tym postem możecie ponownie składać swoje zamówienia. Wykonam 2.
Na dzisiaj mam dla Was sygnaturki, ikony, koloryzacje i nowe teksturki. Mam przygotowany już jakiś szablon, ale wstawię go z innymi szablonami w następnym poście. To tyle:)

   
    
http://hostuje.net/file.php?id=23a394bbe910bab1b59640a898f947ee 
http://hostuje.net/file.php?id=79ced5436d128432ab31463a5cb6fdf6 
http://hostuje.net/file.php?id=ad17a2b3cb7760f7225c3acd018a3a0e 
http://hostuje.net/file.php?id=b34fda400a815a080135263b2bd458b2 
http://hostuje.net/file.php?id=f92974e7fec76b57ebcaf8622d995f92 
http://hostuje.net/file.php?id=f86fa56522a074edf8a13ca9bd0e7b57

Katalog Grafików organizuje konkurs! Graphic Award 2014! Do konkursu mogą się zgłaszać zarówno szabloniarnie, jak i blogi prywatne. Zgłoszeń wcale nie jest jakoś bardzo dużo, dlatego jeśli jeszcze się nie zgłosiłaś/zgłosiłeś - zachęcam gorąco do wzięcia udziału! Warto się zgłosić chociażby dlatego, aby docenić, że ktoś coś takiego w ogóle zorganizował! :D
http://sondy-katalogu-graficznego.blogspot.com/2014/06/top-10-grafikow-lata-2014.html#more
Zasady konkursu Katalogu Graficznego są proste - nominujemy tutaj  3 wybrane osoby. Pamiętajcie jednak o formie komentarza z nominacją - musi spełniać wszystkie określone jasno w regulaminie warunki! Gorąco zachęcam do nominowania! Nie chodzi o to, byście nominowali mnie (choć oczywiście jeśli zechcecie nominować akurat mnie to naprawdę będę ucieszona - nie myślcie, że nie!;*), ale po prostu - 3 osoby, które Waszym zdaniem na to najbardziej zasługują. 
Pamiętajcie! Wasza aktywność = radość osób nominowanych + radość administracji Katalogu Graficznego! :D

Mam nadzieję, że trochę Was do tych akcji zachęciłam:) 
Następny post za kilka dni:)
Przyjmę 2 zamówienia, które wybiorę spośród złożonych.
Pamiętajcie o regulaminie!
Trzymajcie się ciepło!
xoxo!;*

Jeszcze tylko chciałam Wam podziękować:) Nie było mnie tyle czasu, a wciąż tak samo chętnie tu zaglądacie, w dodatku w obu sondach czerwcowych TC wylądował na pierwszym miejscu, co tym bardziej było dla mnie szokiem ze względu na tak długą nieobecność. OGROMNIE DZIĘKUJĘ, że wciąż tu jesteście, że chcecie tu być, że czekaliście! ;* To potwornie miłe, dlatego postaram się przygotowywać dla Was jak najwięcej nowych dodatków i szablonów, aby nigdy Was nie zawieść! Dziękuję! ;*
~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~ ~~~~~
UWAGA, UWAGA, UWAGA!
Pojawiły się już sondy w konkursach, o których wspominałam wyżej.
~~~~~~
W Top 10 grafików można oddać głos na więcej niż jedną osobę (max. 10 osób), więc gorąco Was zachęcam do głosowania. Przyjrzyjcie się uważnie wszystkim grafikom:) Dziękuję Wam również za wszystkie nominacje - to dla mnie ogromne wyróżnienie i za każdy głos bardzo serdecznie dziękuję, z całego serducha! ;*
~~~~~~
W Graphic Award 2014 również możecie już głosować. Gorąco do tego zachęcam! Tutaj znajdziecie linki do obu sond. Poniżej link do sondy blogów prywatnych - kategorii, w której Terrible Crash bierze udział.
I jeszcze taka mała informacja - postaram się wykonać więcej niż 2 zamówienia, bo (o dziwo!) bardzo mi się podobają. Notka najprawdopodobniej w niedzielę, chyba, że uda mi się prędzej:) Zamówienie już skończone to zamówienie dla Soul. Biorę się za zamówienie od Alis - tak jak zawsze, jadę od góry. Mam tylko nadzieję, że szablony Wam się spodobają, bo nie robiłam ich ponad 2 miesiące:p

180 komentarzy:

  1. Czy jestem pierwsza? To zaszczyt ^.^
    Piękne ikonki (szczególnie podoba mi się pierszy rządek), a z sygnatur podoba mi się najbardziej ostatnia i przd ostatnia. <3
    choke back tears
    pobieram koloryzacje i texturki
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tam zaszczyt xD
      Ogromnie się cieszę, że ikony Ci się podobają, gdyż powstały po naprawdę długiej przerwie:) Sygnatury też na początku wydawały mi się kiepskie (naprawdę to była za długa przerwa! <3), ale fajnie, że coś C się z nich podoba <333
      Oby koloryzacje i tekstury (również robione po przerwie) nie okazały się niewypałem:D
      Pozdrawiam również! ;*

      Usuń
  2. Wszystko jest śliczne i takie dopracowane! Ojeju też bym tak chciała umieć! Ikonki podbiły moje serduszko! :*
    Cóż zamówię u ciebie szablon ^^ Wcześniej też zamawiałam, więc teraz też zamówię. Podam je pod tym postem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie to cieszy, że mimo wielu rzeczy, które mi się w tych grafikach wciąż nie podobają (ale ja zawsze narzekam:D), Ty widzisz je jako dopracowane! <3 Dziękuję, jest mi niezmiernie miło!
      Oczywiście jak najbardziej można ponawiać zamówienia. Wiem, że było ich dużo, ale pewnie połowa osób się już od maja zdążyła rozmyślić lub zamówić gdzieś indziej, dlatego za cierpliwość i ponawianie zamówień będę wdzięczna <3
      Pozdrawiam serdecznie! ;*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Adres bloga: http://zlamana-ff.blogspot.com/
      Układ: http://img849.imageshack.us/img849/7541/x0t3.png
      3. Menu: http://img849.imageshack.us/img849/7541/x0t3.png
      4. Potrzebne widgety: ----
      5. Kolorystyka: jasna, ważne odcienie: zielony, żółty, niebieski (któryś z tych jeśli będzie pasować) lub biały z fioletem
      6. Osoby na nagłówku:
      http://candice-a.org/photos/displayimage.php?pid=21999&fullsize=1
      http://www.joseph-morgan.com/gallery/displayimage.php?pid=15563&fullsize=1
      7. Obrazki dodatkowe: jakieś może atrakcje i wieżowce z Nowego Jorku.
      8. Tekst na nagłówku: "Złamana" a pod tym, małymi literkami "FanFiction".
      hasło: "sempiternal"
      Mam nadzieję że nie jestem wymagająca ^^ Staram się jak mogę zdobyć u ciebie szablon, ale mam po prostu pecha, że mi się nie udaje. Bardzo, ale to bardzo zależy mi na tym szablonie. Byłabym w siódmym niebie, gdybyś go zrobiła! Od jakiegoś czasu pragnę zdobyć szablon twojego autorstwa. Ale ja niestety mam pecha..
      choke back tears, pobieram teksturki. Sa prześliczne *.* Aż na patrzeć się nie mogę c:

      Usuń
    5. Jeju.. ciągle usuwa mi te komentarze. ;-; Wybacz za to :c Mój Blogger jest straszny :'c

      Usuń
    6. Droga Soul!
      Zamówienie zostało przyjęte i jest już prawie gotowe:) Szablon otrzymasz jeszcze w tym tygodniu, być może nawet przed weekendem:)
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
    7. O boże! Boże! Jestem w niebie! Dziękuje, dziękuje, dziękuje! Aż płaczę! Naprawdę! Boże! To jest niewiarygodne! DZIĘKUJE! Krzyczę dookoła jak szalona! Krzyczę "Jest! Nareszcie! Alelluja!" a rodzina na mnie takie "WTF? Co tej znów odbiłao?" Jezu! Dziękuje, aż płaczę ze szczęścia. Jeszcze raz dziękuje!

      Usuń
    8. A kiedy oddałabyś zamówienia? Nie chcębyć nachalna, ale nie mogę cię doczekać! Za jakiś tydzień? Miesiąc? Po prostu nie wiem, ile mam czekać. ^^

      Usuń
  3. To TY ŻYJESZ! <333333333333333333
    Całe lata czekałam na nowy post.Gratuluję zdania zaliczeń na 5,życzę w przyszych semestrach tylko takich ocen.Mimo długiej przerwy grafika nadal jest zachwycająca.Dwie pierwsze sygnatury podobają mi się najbardziej.Używać Topaz'u czy ten efekt gładkości jest spowodowany koloryzacją i wyostrzeniem? :)
    choke back tears,pobieram koloryzacje i tekstury,wielkie dzięki!
    Trzymaj się cieplutko,czekam na nową notkę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Effey! <3333333333
      Tak właśnie, żyję sobie, nie umarłam, tylko sesja mnie zjadła i musiałam po prostu z tego tutaj zrezygnować:<
      Dziękuję potwornie za tak miłe słowa! <333 Ten śmieszny efekt gładkości, o który Ci chodzi, to moje (moim zdaniem kulejące:p) poprawianie jakości końcowej pracy i wygląda to tak, że stworzoną już pracę scalam, powielam warstwę i potem kombinuję z redukcją szumu, Topazem i wyostrzeniem. Pierwsza warstwa to zawsze wyostrzenie - zwyczajne, bez żadnych kombinacji. Druga to redukcja szumu. Trzecia to Topaz i też nie mam stałych ustawień, bawię się wszystkimi suwakami i patrzę, co wychodzi, kiedy jest najlepiej. A cały zabieg polega na tym, że każdą z tych warstw (wyostrzoną, z redukcją i z Topazem) daję na niskim kryciu:) Wtedy dodaje się tego "trochę":p Idealne rozwiązanie dla osób, które przesadzają z filtrami, a ja z całą pewnością potrafię przesadzić z Topazem, redukcją czy nawet wyostrzeniem:p
      Mam nadzieję, że koloryzacje i tekstury będą przydatne:) Nowa notka już wkrótce zacznie się przygotowywać, cierpliwości:p
      Buziaki kochana! ;*

      Usuń
    2. Tak własnie myslałam,że używasz redukcji szumu.Kiedys tego probowałam,ale w moim wydaniu prace wyglądały one tragicznie! W sumie, tak sobie myslę, że kiedyś mogłabyś stworzyć poradnik typu '' CO INNEGO JAK NIE TOPAZ'' :D Czekam na nową notkę z utęsknieniem,uściski jeszcze raz ;*

      Usuń
  4. Yass!
    Jejku jak fajnie, że wróciłaś. Prace są na prawdę super. I jeszcze raz gratuluje zdania egzaminów na 5 :D A z tamtych też na pewno masz 5 zdolniacho. :)
    choke back tears
    Pobieram tekstury, bo zawsze mi ich mało. :)

    Całuski kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh... Kochana. Masz dwie paczki tekstur o tej samej nazwie. W tej notce u góry i w tej link

      Usuń
    2. No faktycznie! :O Masakra:p Ale to musiało się kiedyś stać przy takiej ilości tekstur... Mam tego tak dużo, że już nie pamiętam, co jak nazywałam:p
      Cieszę się, że Ci się podobają i dziękuję za tak miłe słowa! <3
      Buziaki! ;*

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Hasło: choke back tears

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie wyszłam z wprawy i się przydadzą:)

      Usuń
  7. choke back tears
    Super, że wróciłaś :D Zaglądałam tu codziennie ciekawa czy pojawi się nowy post i jest :) Czekam na więcej i gratuluję zdania tak świetnie sesji :) Pobieram koloryzacje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że po tak długim czasie wciąż są tu osoby takie jak Ty, które zaglądały i czekały! <3 Właśnie dlatego między innymi być może post pojawi się jeszcze przed weekendem, ale niczego nie obiecuję, bo różne wypadki się dzieją:p
      Mam nadzieję, że nie wyszłam z wprawy i dodatki będą przydatne!
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  8. ooooo, tęskniłam za twoją grafiką <3
    sygnatura z początku postu, to istne cudo!
    Jej, tyle emaili dziennie. Masakra, współczuję. Zazdroszczę ocen! Ja mam w tym roku bardzo słabe, ale przynajmniej żadnej poprawki XD Też miałam iść do pracy, ale chyba to nie wypali, ale tobie życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bleachowa! Witaj! <333
      A ja tęskniłam za Wami i za tym spokojem, kiedy nic nie rozprasza moich myśli i kiedy mogę po prostu sobie tworzyć...:p
      Cieszę się, że ta sygnatura Ci się podoba. Jest zdecydowanie moim faworytem w tym poście, bo Tennant <333
      No powiem Ci, że tyle wiadomości dziennie to jest strasznie męcząca i uciążliwa sprawa. Właśnie chciałam podpytać trochę Ciebie i kilka innych osób, czy też tak macie:p Bo już nie wiem, jak sobie z tym radzić:< Na jakiś czas zrezygnowałam z odpisywania na część. Chciałabym odpisywać na wszystkie, ale kurczę, chyba musiałabym zatrudnić kogoś do tego, bo na mnie jedną to za dużo:p
      Gratuluję Ci tego, że wszystko masz z głowy <333 I nie przejmuj się słabymi oceniami - będzie lepiej! ;*
      Na razie też nie mam pracy, tzn. "czekam na lepszą". Jak nie wypali to, co mam na oku, to pójdę tam, gdzie zawsze jest praca - za marne grosze, ale nie ma u mnie czegoś takiego, że pracy nie znajdę:p
      Buziaki! ;* <333

      Usuń
  9. choke back tears

    Kradnę teksturki ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. choke back tears
    Ale ja się za Tobą stęskniłam! Codziennie tutaj wchodziłam z nadzieją, że może pojawi się coś nowego. Ale w końcu się doczekałam. Yass, wróciłaś i odświeżyłaś tego bloga. Widzę tutaj przepiękne ikonki, szczególnie drugi rządek jest wspaniały. Pobrałam teksturki, które jak zwykle są perfekcyjnie wykonane. Gratuluję dobrych wyników! Mi wstyd za moje oceny, haha. A to dopiero 1 liceum ;c
    Pozdrawiam, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Wami też! <333 Dzięki, że czekałaś i że zaglądałaś, teraz już będzie tylko lepiej! <3
      Cieszę się, że nowa grafika Ci się podoba. Naprawdę się bałam, że zapomniałam, jak robić ikony, tekstury, koloryzacje xD Mam nadzieję, że dodatki Ci się przydadzą:)
      Wiesz, w liceum w sumie jest gorzej. Musisz zakuwać wszystko, bez względu na to, czy coś Cię interesuje, czy nie:p A jak już wybierasz kierunek studiów, który Cię interesuje i w dodatku jesteś np. na specjalizacji (tak jak ja teraz, w tym semestrze byłam:p) to już nie ma tak naprawdę nieciekawych przedmiotów:p Jakoś nie jest mi ciężko się tego uczyć:) No i przyznać muszę, że sporo zrobiło samo nastawienie do tej pracy - zostawiłam bloga, zajęłam się tylko nauką. Dosłownie nie zaglądałam na maila, odstawiłam wszystko w kąt. To też pomogło:)
      Buziaki kochana! ;*

      Usuń
  11. Sesja, sesja i po sesji... ja na szczęście też mogę to powiedzieć. Ulga, co? Cieszę się razem z Tobą i miejmy nadzieję, że okres bez nauki pozwoli na trochę więcej twórczości.

    A przy okazji - informuję, że pobrałam paczkę tekstur heavently light, jedna z nich powędrowała do instrukcji na moim blogu. Regulamin czytałam, a więc choke back tears i zaraz dodam do linków. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, w tym roku jakoś mnie to mniej cieszy nic zwykle. Czuję, jakbym miała wciąż wiele niedokończonych spraw na głowie. Po części pewnie dlatego, że wciąż pojawiają się nowe problemy, długoterminowe problemy, których nie da się rozwiązać w tym tygodniu ani w następnym... Dlatego żadnej ulgi nie czuję:< Wkurzające, bo myślałam, że poczuję się lepiej jak wszystko zdam na piąteczki, a tu taka lipa - żadnej radości. Cieszę się jednak z Tobą, że chociaż Ty się z tego cieszysz:)

      Usuń
  12. choke back tears
    Jejciu, jak fajnie widzieć w końcu od ciebie notkę *-* I do tego są texturki <3 Oczywiście porywam je, tak samo jak koloryzacje.
    Sygnatury są przepiękne. Moja ulubiona to druga pod tekstem. Genialna! <3
    Ikonki też piękne, pierwszy rządek najlepszy!
    Pozdrawiam serdecznie i już z niecierpliwością oczekuję następnych cudeniek ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że w końcu udało mi się ją dodać:D
      Mam nadzieję, że dodatki będą przydatne:)
      Cieszę się, że ikony i sygnatury Ci się podobają, bo miałam cały czas wrażenie, że poza pierwszą każda kolejna wychodzi mi tylko gorzej...:p
      Pozdrawiam również i mam nadzieję, że nowości przygotuję szybciej, niż się spodziewacie:) Buziaki! ;*

      Usuń
  13. Trzymam kciuki za dobry wynik sesji:)
    Ogólnie udany post, najlepsza przedostatnia sygnaturka i ostatnia, bo jakoś tak nie mogę odciągnąć wzroku ^^. Ikonki również niczego sobie. Życzę weny i chęci do dalszego tworzenia! :)
    Choke back tears ~ pobieram koloryzacje i tekstury.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.:
      bleeding on the ballroom floor
      Pobieram szablon 0.71 na bloga http://my-creative-angle.blogspot.com/
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Dziękuję za tak miłe słowa! <3 Mam nadzieję, że nie zawiodę i będziesz miała jeszcze po co tu wracać <333 Oby tylko dodatki okazały się przydatne!
      Buziaki! ;*

      Usuń
  14. choke back tears
    Jaacie w końcu nowa notka! Juz sie doczekac nie moglam i codziennie tu zaglądałam.
    Tak Blogger psuje jakość jak nie wiem, to strasznie irytuje.
    Gratuluje zdania sesji :) Ok ale przejdo do grafiki.
    Ikony - są cudowne! Zazdroszcze, bo ja mam z Nimi zawsze problem.
    Sygnatury - Wszystkie sliczne, ale to w tej pierwszej sie zakochalam!
    Pobrałam sobie koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejdę do*
      Już nie umiem pisać.

      Usuń
    2. Potwornie się cieszę, że czekałaś! <333
      Cieszę się, że grafika Ci się podoba:) Mam tylko nadzieję, że koloryzacje będą przydatne:) Są to koloryzacje, których używam sama (użyłam ich np. do tych sygnatur i ikon w tym poście).
      Pozdrawiam serdecznie! <3 ;*

      Usuń
  15. Hej :) Chciałabym złożyć zamówienie:

    1. Adres bloga: http://heroes-new-adventure.blogspot.com/
    2. Układ: http://www.funkyimg.com/i/GQyf.png
    3. Menu: http://www.funkyimg.com/i/GQyf.png
    4. Potrzebne widgety: BRAK
    5. Kolorystyka: ciemna*/jasna, ważne odcienie: niebiski, błękitny, turkusowy
    6. Osoby na nagłówku:
    Amanda Seyfried
    http://data3.whicdn.com/images/113282584/large.jpg
    http://data2.whicdn.com/images/112545878/large.jpg
    http://data3.whicdn.com/images/22582109/large.jpg

    Logan Lerman:
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130704205117/polskapersopedia/pl/images/8/85/Logan_l.jpg
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130423135550/polskapersopedia/pl/images/6/64/Percy_jackson.jpeg
    http://images.wikia.com/olympians/images/archive/5/5a/20110103125006!LOGAN-LERMAN-AS-PERCY-JACKSON.jpg

    7. Obrazki dodatkowe:
    morze:
    http://fichim.deviantart.com/art/sea-77211471
    http://fichim.deviantart.com/art/Of-The-Sea-117389667
    http://jean-genie.deviantart.com/art/The-Sea-11422891

    8. Tekst na nagłówku:
    Nowa Przygoda Herosów

    sempiternal

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. choke back tears
    Pobieram koloryzację 77, może jeszcze później coś przygarnę :)
    Najbardziej spodobała mi się druga sygnaturka, reszta jest dla mnie zbyt kolorowa, bo wolę mroczne odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż ta druga się spodobała:D Ja z kolei wolę kolory. Im mocniejsze i piękniejsze - tym lepiej!:) Rzadko robię coś bez kolorów, bo szkoda mi pracy (mogłabym ją na przykład pięknie pokolorować:D), no ale wszystko nie może być kolorowe, potrzebne jest coś dla kontrastu:p Dlatego właśnie ta sygnatura powstała.
      Mam nadzieję, że koloryzacja się przyda:) Jeżeli lubisz takie stonowane, niezbyt intensywne barwy to powinna Ci się również spodobać "Madness" (nr 75).
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
    2. Masz rację, Madness też sobie ściągnę :D
      Może wkrótce zrobię coś bardziej kolorowego, bo nawet jeśli robię jasne szablony, to bardziej w odcieniach beżu a już na pewno nie jaskrawe ;p

      Usuń
  17. Ojej, dziękuję za rozpowszechnienie informacji o gali :)

    Pozdrawiam, świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Dzięki! <3
      Pozdrawiam również! ;*

      Usuń
  18. choke back tears

    Na początku gratuluję wspaniałych stopni!
    Wszystko jest prześliczne <3 Najbardziej podobają mi się icony (zwłaszcza drugi rząd), pierwsza i ostatnia sygnatura, trzecia i czwarta koloryzacja. Kradnę teksturki i chyba użyję za jakiś czas pierwszej sygnaturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Ogromnie się cieszę, że prace Ci się podobają:) Będę zaszczycona użyciem tej sygnaturki! <3 Mam nadzieję, że dodatki będą przydatne:)
      Pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  19. choke back tears
    O, jak fajnie że wróciłaś! Wszystkie prace oczywiście są niesamowite ♥ Ikonki cudowne! Ten drugi rząd najlepszy <3 Z sygnaturek moim faworytem jest ta na początku postu :) Pobieram koloryzacje i tekstury!

    Jeśli chodzi o zamówienia, to nadal jestem przy tej zmianie szablonu na bardziej letni, o której pisałam ci w mailu ;)

    Pozdrawiam,
    Alex x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogromnie się cieszę, że Ci się podobają! <3
      Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą:)
      O zmianie pamiętam, może niebawem coś wykombinuję:D
      Buziaki! ;*

      Usuń
  20. Piękne ikonki, zakochałam się we wszystkich. To samo mogę powiedzieć o sygnaturach. :)
    A tak poza tym...
    Czy jest możliwość zamówienia u ciebie sygnatury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z kim by ta sygnaturka miała być?:D
      Dziękuj, bardzo się cieszę, że Ci się podobają! <3
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  21. choke back tears
    Jak zwykle piękne prace, aż nie można się na nie napatrzeć <3 Gratulacje z powodu tak wysokich stopni ... same piąteczki uhuhu :D Na studiach pewnie o nie ciężko, to nie to samo co w gimnazjum ... już się boję jak będzie ze mną w przyszłości @.@ A na jakim jesteś kierunku ? ekonomia, prawo, medycyna ? Nie będę zgadywać, ale rozumiemy cb ,że u ciebie ciężko z czasem, ale za to zawsze przygotowujesz piękne prace :)
    Pobieram teksturki :>
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mnie to cieszy, że Ci się podobają! <3
      Myślę, że nie ma czego się bać:) Zobaczysz, dasz radę!:D
      A jestem na mechanice i budowie maszyn. Tak, wiem, jak to może brzmieć:p Ale jest naprawdę bardzo fajnie:)
      Mam nadzieję, że dodatki Ci się przydadzą:)
      Pozdrawiam również! <3 Buziaki! ;*

      Usuń
  22. choke back tears
    Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam jak zobaczyłam na fb, że dodałaś nową notkę :) Tak mi brakowało twojej grafiki :) Ale rozumiem, że nie miałaś czasu. Gratuluje 5 z egzaminów! Jak ty to zrobiłaś? Też bym tak chciała, ale niestety mnie czeka wrzesień...
    Starałam się wybrać swoje faworyty, ale wszystko jest takie piękne *_*
    Oczywiście pobieram koloryzacje i tekstury :)
    Dziękuję za miłe słowa u mnie :) Bardzo się cieszę, że spodobały Ci się nagłówki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, cieszę się bardzo! <3 I dziękuję <3 Szczerze mówiąc, sama nie wiem, jak mi się to udało. Mam wrażenie, że samo przyszło. Chyba uciekłam w ten sposób od problemów - do książek i nauki...
      Mam nadzieję, że wrzesień będzie dla Ciebie udanym miesiącem <3 Życzę Ci, żebyś wszystko szybciutko zdała:)
      Cieszę się, że grafika Ci się podoba i mam nadzieję, że dodatki będą przydatne:)
      Nagłówki były cudowne - zasłużyłaś kochana;*
      Buziaki! ;* <333

      Usuń
  23. choke back tears

    Co tu dużo mówić, prace jak zawszę świetne. :D
    Pobieram dwie koloryzację, oraz tekstury. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć osobiście tak nie uważam, że zawsze takie są, ale miło, że Ty tak myślisz! <3
      Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  24. choke back tears
    Piękne te ikonki! Są świetnie dopracowane, zresztą jak wszystko w tej notce(i każdej innej xd) Świetne sygnatury, chociaż moim faworytem z nich, jest 2 od góry, taka magiczna :)

    Pobieram koloryzacje i tekstury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <333 Ogromnie się cieszę, że Ci się podobają!:D
      Mam nadzieję, że dodatki Ci się przydadzą i że wyczarujesz z nich coś ładnego!:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  25. choke back tears
    2 rząd ikonek najbardziej mi się podoba.
    Pobieram tekstury i koloryzacje. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie! <3
      Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą:)
      Pozdrawiam serdecznie! ;*

      Usuń
  26. choke back tears
    pobieram tekstury i koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. choke back tears

    pobrałam 074. koloryzację :)

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się przyda:)
      Pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bleeding on the ballroom floor
      Pobrałam 062 na http://eliptyczny-kwadrat.blogspot.com/ ;)
      Dziękuję ^^

      Usuń
  31. Yassmine powróciła!
    Nie wyobrażasz sobie jak bardzo brakowało mi twoich notek :/ Ale nareszcie jesteś ;)
    Gratuluję pomyślnych ocen :P
    Rozumiem Cię, sama otrzymuję tego typu e-maile zawsze staram się odsyłać do Regulaminu ale to jest na prawdę przykre i denerwujące ,że nie szanują pracy nas-Grafików.
    choke back tears
    pobieram koloryzacje i texturki jak zawsze są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 I cieszę się, że tyle osób czekało!
      Mnie te maile nie denerwują:) Po prostu nie mam czasu tyle razy odpisywać: "Hasło jest w regulaminie:) Przeczytaj uważnie, a znajdziesz:)"... To trochę męczące, w kółko odpowiadać na to samo pytanie:p I często zdarzają się osoby, które twierdzą, żer przestudiowały cały regulamin i dalej już powód nierozpakowania paczki jest różny: albo twierdzą, że hasła tam nie ma/nie mogą znaleźć, albo że wszystkie hasła już zostały wypróbowane i żadne z nich nie rozpakowało paczki:p
      Nie traktuję tego jako nieszanowanie pracy:) Po prostu za szybko się poddają w czasie lektury:)
      Mam nadzieję, że dodatki Ci się przydadzą:)
      Pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  32. O, jesteś! Gratuluję ocen.
    Drugi rząd ikon i druga sygnatura są po prostu świetne!
    choke back tears, kradnę koloryzacje i teksturki.
    Czekam na następną notkę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Bardzo się cieszę, że prace Ci się podobają:) Mam nadzieję, że dodatki będą przydatne:)
      Buziaki! ;*

      Usuń
  33. choke back tears
    Biorę texturki. ;)
    Sygnaturki przepiękne. Moim faworytem jest ta druga. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się przydadzą:) Bardzo Ci dziękuję, Kociaku! Cieszę się ogromnie, że Ci się podobają <3
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  34. choke back tears
    Pobrałam koloryzacje z notek I guess I lost myself, Crawling back to you, Did you ever mention my name? i I won't give up on you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się przydały!:)
      Pozdrawiam serdecznie! <3

      Usuń
  35. bleeding on the ballroom floor
    Pobieram szablon 058 na bloga http://dramione-demony-budza-sie-noca.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  36. bleeding on the ballroom floor

    Pobieram 074. na jednostrzalowce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym zamówić szablon :)

    1. opowiadaniaoviolettcie.blogspot.com
    2. Obojętnie
    3. Obojętnie
    4. -
    5. jasna, miętowy lub malinowy
    6. Martina Stoessel
    7. -
    8. Wszystko czego potrzebujesz to miłość - El amor, el hermoso
    "sempiternal"

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. pamietniksashy.blogspot.com
      2. Obojętnie
      3. Obojętnie
      4. -
      5. jasny, delikatny, ale nie jaskrawy, może być nawet połączenie jasnego z ciemnym (np. błękit z brązem)
      6. Pies - najlepiej husky syberian - nie musi być zdjęcie, może być tylko obrazek sylwetki :)
      7. -
      8. Sasha - my lovely dog.
      9. sempiternal

      Stawiam na Twoją wyobraźnię i pozostawiam Ci wolną rękę jeżeli wybierzesz moje zamówienie. Pozdrawiam serdecznie : )

      Usuń
  39. choke back tears
    pobrałam koloryzacje i tekstury z tego posta :)

    bleeding on the ballroom floor
    pobrałam szablon nr 84 na bearuberly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":) Mam nadzieję, że dodatki również okażą się użyteczne:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  40. choke back tears
    Pobieram teksturki i koloryzacje ;)
    http://dare--to--create.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  41. Wróciłaś!
    Bardzo tęskniłam za Twoimi pracami <3
    Sygnaturki są cudowne, ale moje serducho skradła ostatnia.
    choke back tears - pobieram koloryzacje i tekstury ;).
    Pozdrawiam, Lady Spark
    [graphic-rhythm]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że i Ty tutaj zajrzałaś! <333 Cieszę się, że sygnaturki Ci się podobają:) Mam nadzieję, że dodatki będą dobrze służyć:)
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki! ;* <333

      Usuń
  42. bleeding on the ballroom floor.
    nr 84 na www.melodie-duszy.blogspot.com

    Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów z szablonem proszę śmiało pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  43. Hasło: choke back tears
    Pobieram tekstury

    OdpowiedzUsuń
  44. choke back tears
    pobralam sobie szablon nr 82
    na http://northerndark.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów z szablonem proszę śmiało pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  45. ŻYJESZ! <3333333
    Jejku, tak długo czekałam na notkę tutaj. *-*
    Gratuluję ocen i jeśli pójdziesz do pracy to życzę powodzenia. :)
    Ikonki są prześliczne, a już szczególnie podoba mi się pierwszy rząd.
    Natomiast z sygnaturek moje serce zdecydowanie podbiła druga. Uwielbiam taką ciemną i tajemniczą grafikę. :3
    Nie mogę się doczekać Twoich szablonów, bo naprawdę je uwielbiam. xo
    Życzę dużo weny i czasu na ich robienie.
    Do następnej notki. :)
    K. x


    Zostawię jeszcze zamówienie. Może przyjmiesz [nadzieja matką głupich, heh]:
    1. Adres bloga: diana-fanfic.blogspot.com [na blogu nie ma jeszcze żadnego postu, ale wkrótce pojawi się prolog, więc mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza]
    2. Układ: http://funkyimg.com/i/Gaot.png
    3. Menu: http://funkyimg.com/i/Gaot.png
    4. Potrzebne widgety: BRAK
    5. Kolorystyka: jasna, ważne odcienie: w sumie to nie mam do końca ustalonego w jakim kolorze chciałabym to zobaczyć. Może coś z różem, ewentualnie zieleń też byłaby fajna. :)
    6. Osoby na nagłówku:
    Taylor Swift
    a) http://agathachynta1d.files.wordpress.com/2013/02/tumblr_mhmp2qfydh1s0ur00o1_400_large.jpg
    b) http://fashionscansremastered.files.wordpress.com/2013/02/fashion_scans_remastered-taylor_swift-elle_usa-march_2013-scanned_by_vampirehorde-hq-6.jpg
    c) http://images4.fanpop.com/image/photos/23700000/elle-taylor-taylor-swift-23702917-1600-1132.jpg
    d) http://blessedeventsny.files.wordpress.com/2013/02/20130215-183912.jpg
    e) http://static1.wikia.nocookie.net/__cb20140104122629/degrassi/images/0/02/Taylor-Swift-2013-1.jpg
    f) http://taylortalk.org/wp-content/uploads/2013/10/tumblr_mud4s7hxl81qb86xno1_r1_500-498x333.jpg
    Harry Styles
    a) https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-h.ak/hphotos-ak-frc1/t1/995250_573171322737787_264345126_n.jpg
    b) http://4.bp.blogspot.com/-hYWJmmW7BgY/Uj4hqYsZ1vI/AAAAAAAAAOo/ZyVKcbxAxVY/s1600/Hazza-harry-styles-32943168-500-681.jpg
    c) http://larryshippers.blog.pl/files/2013/06/1d-harry-harry-styles-hazza-Favim.com-671056.png
    d) http://media.tumblr.com/d839cc5898fbcfe700ee5464545da37b/tumblr_inline_mlzsh7a9VF1qz4rgp.png
    e) http://images.sugarscape.com/userfiles/image/AAAAAAAAOCTOBER2013/LINDS/Week5/7sun/1D-japan-4.jpg
    f) https://m.ak.fbcdn.net/scontent-a.xx/hphotos-prn2/t1/1466297_571127229608863_718055731_n.jpg
    7. Obrazki dodatkowe: BRAK
    8. Tekst na nagłówku: Diana [to tak ładnie wyróżnione, taką "fikuśną" czcionką :)] I still hear your call [to mniejszą i normalną czcionką]
    sempiternal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za tak miłe słowa! <333 Nie spodziewałam się, że tyle osób czeka, aż wrócę! ;* Cieszę się, że grafika Ci się podoba:)
      Zamówienie jest w trakcie realizacji, kończę tworzenie szablonu:) Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
    2. Zamówienie wykonane:)

      Usuń
    3. Jeeeeeeeeeejkuuu. *-*
      Tak strasznie się cieszę, że przyjęłaś i w dodatku już wykonałaś, o Boże, wielkie dzięki. Na pewno będzie idealny. <3
      Chyba nie da się nie czekać na tak zdolną osobę jak Ty. :) :*
      Do następnej notki, której teraz będę wyczekiwała, hah. xo

      Usuń
  46. jejku twoja grafika jest tak cudowna, że po prostu czasem wchodzę tutaj pare razy dziennie, żeby popatrzeć na chociażby głowny szablon! masz niesamowity talent misia, zazdroszczę!
    więc postanowiłam zaryzykować i zamówić u ciebie szablon na swojego bloga, mam w sobie ciuchutką nadzieję, że nie spóźniłam się i go wykonasz bo zależy mi na tym.

    1. Adres bloga: http://biebersmistake-fanfiction.blogspot.com
    pomijam punkt drugi i trzeci bo po prostu chcę by szablon mam nadzieję wykonany dzięki mojemu zamówieniowi wyglądał tak jak ten tutaj: http://funkyimg.com/i/GtDC.png
    możesz coś w nim pozmieniać oczywiście, ale coś w tym stylu najbardziej mi się podoba i chciałabym coś w tym guście.
    4. Potrzebne widgety: ramka na informację, którą chcę zamieścić pod menu głównym do moich czytelników.
    5. Kolorystyka: jasna, ważne odcienie: biały,szary.. coś po prostu jasnego i by pasowało do siebie!
    6. Osoby na nagłówku: niestety nie ma wspólnego zdjęcia justina z barbarą palvin więc po prostu wstawię pare zdjęć z teledysku as long as you love me bo innego pomysłu nie mam, i niestety te zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości.
    http://data3.whicdn.com/images/115521988/large.png
    http://data3.whicdn.com/images/33962139/large.png to zdjęcie jakbyś mogła, to najlepiej by było czarno białe.
    no i tutaj masz jedno zdjęcie justina
    http://data2.whicdn.com/images/112629610/large.jpg
    7. Obrazki dodatkowe: BRAK.
    8. Tekst na nagłówku: "Hey babe, it’s me. Um, I just wanted to call and tell you that I love you so so so so much. I just wanted to let you know that you are my princess. You are worthy of all the love in the world. You are the love of my life.”

    będę bardzo szczęśliwa jeżeli wybierzesz moje zamówienie. :)

    pozdrawiam! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, i zapomniałabym prawie o haśle!
      9. hasło: sempiternal :)

      Usuń
  47. bleeding on the ballroom floor.

    Pobrałam szablon 053. na katalogowy-wywiader.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów z szablonem proszę śmiało pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  48. Pobieram szablon nr. 66 i 78 na bloga : http://ksiazkowniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów z szablonem śmiało pisz - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  49. Ta sygnaturka, o którą pytałam, to z Shay Mitchell i Matt'em Bomerem. ;)
    Podołałabyś? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. bleeding on the ballroom floor. Pobieram szablon wakacje (049) na bloga deizze.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  51. mam pytanie, mam nadzieje, ze mi pomożesz :) zrobiłam naprawdę niezły nagłówek, spodobał mi się ale musiałam odejść od komputera, zapisałam go normalnie tak jak zawsze to robię(zostało mi tylko dodać napisy), a teraz jak chce go odtworzyć to pisze ten plik nie jest zgodny z tą wersja Photoshopa. Co mam zrobić ? :0 Z góry dziękuje za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Napisałam e-mail, czekam na odpowiedź :) Brakuje mi zdjęcia do szablonu 049 + tło mi kafelkuje i nic się nie da z tym zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odpisałam:) Nie ma rzeczy, z którymi nic nie da się zrobić:D

      Usuń
    2. Hah, jakbym słyszała mojego nauczyciela od chemii... :D albo jego nieśmiertelny tekst:
      - to będzie... (uczeń)
      - TO NIE BĘDZIE, TO JEST! jak wymyślisz swoją teorię to kiedyś TO BĘDZIE, a teraz TO JEST. Proszę zapamiętać :D
      Kurcze, denerwuje się, bo myślałam, że uda mi się dzisiaj wszystko dokończyć na blogu, te zmiany, a tu chyba się trochę rozjadą moje plany... :D Ale to nic, uparłam się, że muszę mieć ten szablon od Ciebie, więc koniec kropka, trza działać, a nie narzekać :)
      W ogóle, Ty i GT macie najlepsze szablony, najbardziej mi pasują. Minimalistyczne, użytkowe, no po prostu ideały <3
      Dzięki za pomoc :D

      Usuń
    3. Bardzo mnie to cieszy, że tak uważasz <3
      Hahaha, fajnego miałaś/masz nauczyciela:p
      Nie ma za co! <3

      Usuń
  53. choke back tears
    Pobieram koloryzacje i teksturki. Wszystko jest cudowne. :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Oby dodatki się przydały:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  54. choke back tears
    Pobieram koloryzacje i tekstury na dotyk-magii
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dodatki się przydały:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  55. choke back tears
    Pobieram koloryzacje i teksturki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dodatki się przydały:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  56. bleeding on the ballroom floor.
    043. http://krolestwo-osamotnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  57. "choke back tears"

    Pobrałam paczkę teksturek o nazwie "After Dark".
    Jeśli je wykorzystam to tylko i wyłącznie do zrobienia szablonu lub nagłówka do siebie na bloga.Jesteś u mnie w Credit'ach. Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dodatki się przydały:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  58. choke back tears

    Pobrałam paczkę tekstur o nazwie "The bitterness inside"
    Jeśli je kiedykolwiek wykorzystam to tylko i wyłącznie do szablonu lub nagłówka do swojego bloga.Mój blog to http://otherviki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dodatki się przydały:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  59. bleeding on the ballroom floor
    Pobrałam szablon numer 80
    na bloga: http://mupus-miraculum.blogspot.com/
    Pozdrawiam i dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  60. bleeding on the ballroom floor

    Zabieram szablon nr 81 na rejestr-spisow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Twoje szablony są wprost niesamowite! Śledzę twoje prace już od dawna, ale dopiero teraz postanowiłam się ujawnić i złożyć zamówienie. Jest już dosyć późno, ale mam nadzieję, że zdążę się załapać :)

    1. Adres bloga: http://unmasked-fanfiction.blogspot.com/
    2. Układ: http://imagizer.imageshack.us/a/img189/3795/7g03.png
    3. Menu: http://imagizer.imageshack.us/a/img189/3795/7g03.png ewentualnie coś podobnego jak u Ciebie w galerii.
    4. Potrzebne widgety:
    - ramka, gdzie mogłabym zamieścić spis treści (coś podobnego jak mam obecnie na blogu)
    5. Kolorystyka: ciemna, ważne odcienie: BRAK, chciałabym jednak, aby była to kolorystyka dwukolorowa jak na szablonie do którego link wkleiłam wcześniej.
    6. Osoby na nagłówku:
    Harry Styles:
    http://24.media.tumblr.com/8b76edeaeb2627a772376ab0a93a5d17/tumblr_min7z9yg8q1s1niioo4_1280.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-9GOlCuFXR7E/UZJT2HdaUvI/AAAAAAAAAEQ/DIqsMNocKhc/s1600/tumblr_static_tumblr_ml3nvh1mdi1reskqio1_500.jpg

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20140106163118/degrassi/images/5/54/Harry-styles-1377797482.jpg

    http://wwatour.files.wordpress.com/2013/11/5.png

    7. Obrazki dodatkowe: BRAK
    8. Tekst na nagłówku: Unmasked
    Możesz dodać od siebie jakiś cytat dla lepszego efektu :)

    sempiternal

    + Mam na koniec małe pytanie. Wykonujesz również minimalistyczne szablony z gifem zamiast nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omatko.
      wróciłaś! gratuluję pierwszego miejsca. wiadomo, każde wyróznienia odciska piętno. aż uśmiechać sie chce. co do zaliczeń, to nie ma co sie przejmowac, bo i tak już po tym wszystkim, wiec trza czekac na nieuniknione.
      co do prac.
      sygnatura na początku jest wspaniała. niby trzy zdjecia jednej osoby, ale połacząne bardzo przejrzyście. no i te kolory, cóz, kocham je.
      MUSE <3333333 kocham. *-*
      co do ikon.
      pierwszy rządek, jest taki i słodki, ale mimo wszystko z nuta tajemnicy. um, jak na nie patrzę, to mi się przypomina film "Rozważna i romantyczna". myślę, że oddają całą aurę tego filmu.
      kolejny jest taki żywy. pod względem kolorystyki. te zielenie takie wiosno-letnie. postac też ciekawie dopasowana. tak, rudawe osoby świetnie wyglądają z zielenią. a ostatnia w szczególności. taka "przełamana".
      z sygnatur podoba mi się najbardziej druga. postać dziewczyny wygląda rodem z najstraszniejszych koszmarów. nie dość, że ona wygląda jakby dopiero co wstała, to kolory, tekstury i no wszystko sprawia u mnie takie wrażenie.

      zamówienie:
      1. Adres bloga: http://haunt-fanfiction.blogspot.com
      2. Układ: http://funkyimg.com/i/G1WL.png
      3. Menu: http://funkyimg.com/i/FUf2.png
      4. Potrzebne widgety: um, nie mam pojęcia jak się to nazywa, ale na etykiety, zeby były jakby rameczki. znaczy, że etykiety jak jakieś menu czy coś. lub ewentualnie takie rameczki na spis treści.
      5. Kolorystyka: ciemna/jasna*, ważne odcienie: ciemna, zdecydowanie. rzekłabym, że mroczna, gdyż pojawia sie tam motyw horroru.
      6. Osoby na nagłówku: Emily Rudd i Harry Styles.
      O ile cos z Emily mogłam znaleźć, to z Harrym szło beznadziejnie.
      Emily:
      a) http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2013/016/7/b/emily_rudd_64934_by_cobra69pl-d5rome2.jpg b) http://37.media.tumblr.com/tumblr_ma58n2b4T71qb9o83o1_1280.jpg
      c) http://wallpaperpassion.com/upload1/39099/emily-rudd-2013-image.jpg
      d) http://www.webzeest.com/articleimages/8f14e45fce_1388061180267d39e73890df2e3c46445006bc9c8efd4.jpeg
      e) http://i.imgur.com/pk7iO.jpg
      f) https://farm3.staticflickr.com/2806/9327659233_e7598598a3_b.jpg
      g) http://www.viewwallpaper.com/wp-content/uploads/2014/06/emily-rudd-beautiful.jpg [jest strasznie ciemne, wiec chyba do niczego. ;cccc]

      Harry:
      a) http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/924379_874201679262955_2089198869_n.jpg
      b) http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/923662_1388629048042997_1921433814_n.jpg
      coś mi się wydaje, że oba są beznadziejnie i nie da się z nich nic zrobić. ;cc co szukałam, to były za małe. no, ale jakby sie nie udało dorzucić Harry'ego to niech będzie sama Emily.
      7. Obrazki dodatkowe: jako, że jest to tłumaczenie opowiadania horrorowego. wiec coś ze strasznym domem, krwią [która sie pojawia], no i on ją dręczy, chce żeby opusciła ten dom i wgl. więc coś w tym klimacie. jak to w horrorach. hm, jest też tam w pewnym momencie nawiązanie do egzorcyzmów [a dokładniej filmu "Egzorcysta"], nie wiem czy to coś pomaga, ale wolałam napisac.
      8. Tekst na nagłówku: Haunt [tytuł opowiadania, więc raczej wyrózniony]
      You don't belong here, Carrie
      sempiternal

      Mam nadzieję, że może się skusisz.
      Życzę weny w wykonywaniu prac, dodatków i zdecydowanie mniej maili z zapytaniami. [może być męczące]
      Pozdrawiam,
      Kliii.

      Usuń
  63. bleeding on the ballroom floor
    Pobieram http://hostuje.net/file.php?id=de7b4e2318c4ee5c410334166f7d0919 .
    Uwielbiam tego bloga ♥ i macie cudowny szablon główny.
    Pozdrawiam, Bella.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:)
      Dziękuję, ale jestem tu sama:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  64. Pobieram koloryzacje, teksturki i stocki na blog: http://w-cieniu-mroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  65. choke back tears
    Pobieram koloryzacje :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  66. bleeding on the ballroom floor
    Pobieram szablon nr 62 - an elephant never forgets - na http://where-is-your-god.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po krótkim ogarnięciu tego szablonu, patrzę, że po wrzuceniu obserwatorów pod postem strasznie ich rozciąga i wchodzą na menu. Dałabyś radę jakoś temu zaradzić? :)
      Pozdrawiam. <3

      Usuń
    2. Wstaw obserwatorów i wtedy napiszę kod, bo muszę zobaczyć, ile ta ramka wjeżdża na to menu:p I nie będzie problemu:)

      Usuń
    3. Okii, obserwatorzy wstawieni. :D
      Z góry dzięęekuję. <3

      Usuń
  67. bleeding on the ballroom floor pobieram szablon 042
    na adres http://sarabellareality.blogspot.co.uk/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  68. choke back tears
    pobrałam jeszcze tekstury z tej notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  69. Choke back tears.
    Pobieram tekstury i koloryzacje.Także skradnę kilka sygnatur bo są cudne <3
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły! :D
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  70. bleeding on the ballroom floor
    pobrałam szablon nr. 23
    http://zifaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  71. choke back tears
    Pobieram teksturki i koloryzacje. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  72. choke back tears
    Pobieram wszystko z tej notki :*. Cieszę się, że jesteś. Prace cudne jak zwykle. Aż zapierają dech w piersiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa! <3 Oby dodatki dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  73. Sygnatury są prze-przecudne! *.*
    choke back tears
    Pobieram koloryzacje i teksturki z tej notki :)

    Pozdrawiam
    Eveline Dee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! <3 Cieszę się, że Ci się podobają:D
      Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  74. Pobieram koloryzacje i tekstury. Są cudne:)))
    choke back tears

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  75. Yassmine, napisałaś w komentarzu u mnie na blogu, że zamawiam szablon na zakończonego bloga i przepraszam za kłopot, ale gdy na początku składałam u Ciebie zamówienie jeszcze sporo do końca zostało. Ty jednak, jak napisałaś, miałaś poprawianie ocen, więc przez długi czas Cię nie było. Potem złożyłam zamówienie ponownie, ponieważ zastanawiałam się wcześniej z współautorką czy nie zrobić drugiej części, ale jednak chyba nie do końca na wyjdzie, gdyż zmieniamy obie szkoły. Dlatego chcę anulować swoje zamówienie.

    Jeszcze raz przepraszam za kłopot.
    Alis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, naprawdę! <3 Gdyby nie koniec opowiadania to naprawdę chętnie wykonałabym ten szablon! ;*

      Usuń
  76. choke back tears

    pobieram tekstury z tej notki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  77. Witaj. Twoje prace są niesamowite. Najbardziej podobają mi się ikonki. Mimo tak ograniczonej powierzchni potrafisz wyczarować coś tak olśniewająco :)
    Życzę ci dużo weny.
    Pozdrawiam.
    PS Dodasz dzisiaj nowy post? Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję! <3 Strasznie się cieszę, że ikony Ci się podobają:)
      A post ze spóźnieniem, ale mam nadzieję, że się spodoba <3

      Usuń
  78. Pobrałam szablon nr 80 na bloga terriblecrash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  79. Wszystko jest niesamowite, z resztą jak zawsze <3 Najbardziej urzekła mnie sygnaturka otwierająca z Doctorem Who <3 I jeszcze ten cytat *_* perfekcja <3 David Tennant musi byc dumny z bycia na tym twoim dziele <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za tak miłe słowa! <333 Naprawdę cieszę się, że ta sygnaturka podoba Ci się najbardziej:) Uwielbiam Doctora, a Tennant w tej roli jest rewelacyjny! <3
      Pozdrawiam serdecznie! ;*

      Usuń
  80. Yass mam pytanko, ale nie wiem czy sie zgodzisz :c
    Założyłam forum dla naszych polskich grafików coś podobnego do Shadowplay i pytanie jest takie czy bys poleciła go w nastepnym poście? :) Byłabym wdzięczna no i zapraszam również Ciebie może Ci się spodoba <3 http://z13.invisionfree.com/graphictoday/index.php

    OdpowiedzUsuń
  81. Pobrałam szablon nr 63 na bloga just-love-me-chachi.blogspot.com
    Pobrałam szablon nr 042 na bloga codziennosci-szalonej-martynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dobrze służyły:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
      Pozdrawiam serdecznie! <333

      Usuń
  82. Hasło: choke back tears
    Pobrałam stocki z tutoriala : I’m the wind
    nessa.nevada.deviantart.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetna notka Yass. Jak zwykle Twoje ikony i sygnatury powalają na kolana~ Ta druga syngaturka w szczególności mnie urzekła, jest po prostu idealna <3
    Hasło: choke back tears
    Pobieram koloryzacje oraz tekstury z tej notki, tekstury z notki 069 oraz z notki 068.
    Dziękuję i pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  84. Oby dobrze służył:) W razie problemów proszę pisać - więcej informacji w zakładce "Kontakt":)
    Pozdrawiam serdecznie! <333

    OdpowiedzUsuń
  85. choke back tears

    Pobieram tektury, są śliczne. Cudowne ikony, te kolory, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  86. choke back tears
    Pobrałam koloryzacje, są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  87. choke back tears
    Pobieram tekstury

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystko jak zwykle piękne być może ja tez kiedys się naucze robić takie cuda

    choke back tears
    Pobieram texturki :)

    OdpowiedzUsuń
  89. choke back tears
    I've downloaded textures and colorings:)
    You can find me here http://victoriaiv.deviantart.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. choke back tears
    pobrałam koloryzacji i textur (:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy