4.01.2013

015. let it all burn ~ tutorial na nagłówek, zamówienia



Witam Was tą skromną sygnaturką i tutorialem na nagłówek, oczekiwanym zresztą od kilku dni:) mam też zamówienia, niestety ani jednego wolnego szablonu, ale nadrobię to:) Jeśli chcecie wiedzieć, sylwester był mega męczący. Cóż, to nie był sylwester życia i cały czas czekam na taką imprezę, która będzie idealna pod każdym względem. Może za rok...?

---------------------------------------------------------------

UWAGA UWAGA!

Jeśli uważacie Terrible Crash za blog przydatny i wart
uwagi, lubicie to, co robię i często tu zaglądacie -
Za każdy głos będę bardzo wdzięczna;*
---------------------------------------------------------------

Wszyscy pobierają moje tekstury, ale nie każdy raczy mnie o tym poinformować. To oznacza, że tylko cząstka z Was czyta w ogóle regulamin. Doliczyłam się 14, może 15 osób, a pobrań tekstur z poprzedniego postu było 40;/ Liczby nie kłamią i szokują - jeszcze jakieś 25 osób ich aktualnie używa, nie czytając regulaminu, a więc kredytów też nie ma. Czy w zamian za tekstury wymagam wiele? Czy tak ciężko jest przeczytać kilka punktów regulaminu? To zajmuje tylko kilka minut, a tworzenie tekstur zajmuje ich kilkadziesiąt... Szanujcie mój czas. Dlatego nie ma kolejnej paczki tekstur dziś - strzeliłam focha i czekam na informacje od wszystkich osób, które je posiadają  ^^

Przechodzimy do spraw blogowych. Na samym początku chciałam powiedzieć, że ZMIENIŁ SIĘ REGULAMIN ZAMAWIANIA. Koniecznie się z nim zapoznajcie. Jeśli chodzi o zamówienia - jestem z nich mega zadowolona i mam nadzieję, że zamawiające będą również. Zamówienie pierwsze jest nieco inne. Natomiast drugie wymagało ode mnie stworzenia kompletnej manipulacji, musiałam połączyć ze sobą mnóstwo kompletnie niepasujących do siebie zdjęć i bardzo się cieszę, że po kilku godzinach udało mi się je zrobić. Byłoby szybciej, gdybym miała jakieś zdjęcia, niestety na najbardziej sensowne trafiłam dopiero na chyba dziesiątej stronie ;/ Tej TUTAJ

Zamówienie dla Cheyennesis
 

Zamówienie dla Ireny Adlerowej



T U T O R I A L    N A    N A G Ł Ó W E K


Z A S A D Y

Przy korzystaniu z tej instrukcji i tworzeniu swoich prac pamiętajcie o regulaminie - wklejcie mój button lub dodajcie mnie do linków, pamiętajcie o credicie i poinformujcie mnie, że skorzystaliście. Chętnie zobaczę Wasze prace, doradzę, co poprawić:) Znajdźcie własne materiały i eksperymentujcie:)


P O T R Z E B N E      M A T E R I A Ł Y

stock1 - z fashiongonerogue (przerobiony przeze mnie)
stock2 - od naszej kochanej Ghislaine
stock3 - również od Ghislaine
tekstura1 - stąd
tekstura 2 - z mojej paczki z poprzedniego postu
tekstura 3 - od Expose42
tekstura 4 - od Allie-O
tekstura 5 - od yunyunsarang
koloryzacja psd - moja, możecie ją pobrać też z menu graficznego


W S T Ę P

Dla wszystkich, którzy pierwszy raz otwierają Photoshopa.
tym narzędziem przeciągamy warstwy z dwóch różnych dokumentów, ustawiamy je na danym dokumencie w odpowiednim miejscu, przytrzymując lewy przycisk myszy (tak jak przenosimy jakieś pliki z folderu do folderu na komputerze)
to narzędzie to gumka. Dzięki niej pozbywamy się niepotrzebnych dla nas elementów, ale także krawędzi stocków itd. Zawsze wybierajmy pędzel okrągły miękki (taki rozmazany) o rozmiarze odpowiednim w zależności od dokładności wymazania zdjęcia, jaką chcemy uzyskać.
A TAK WYGLĄDA OKIENKO Z WARSTWAMI - zaznaczyłam w nim pole, gdzie mamy tryby mieszania niezbędne do łączenia tekstur i innych elementów. Jeśli nie masz takiego okienka nigdzie musisz je włączyć. Zrobisz to wybierając u góry (pod nazwą programu) z poleceń Okno (w angielskiej wersji pewnie Window) > Warstwy (Layers). I gotowe! Okno niezbędne do tworzenia włączone. Zaczynamy:)



P O S T Ę P U J     T A K :

1. Otwórz teksturę1. Otwieramy stock1 i nakładamy go na teksturę w centralnej części (używając tego narzędzia - strzałka z krzyżykiem przeciągamy stock1 na teksturę). Wymazujemy tło miękką gumką. U mnie wygląda to tak.

2. Teraz w okienku Warstwy klikamy prawym przyciskiem myszy na stock1 i wybieramy Powiel warstwę i klikamy OK. Otrzymaliśmy kolejną warstwę ze stockiem 1 i teraz ustawiamy w trybach mieszania "Łagodne światło" (Soft Light).

3. Czas na teksturę2. Również ją otwieramy i przeciągamy na nagłówek. Wymazujemy gumką dół. W trybach mieszania ustawiamy na Jaśniej (Lighten).


4. Teksturę5 ustawiamy tak samo jak teksturę2. Wymazujemy tylko górę na środku. (nad postacią i na niej, jak obok).

5. Kolejną teksturą będzie tekstura3. Ustawiamy jej tryb mieszania na Mnożenie odwrotności (Screen). Wymazujemy to, co nam przeszkadza. Przede wszystkim usuwamy wszelkie tekstury z twarzy postaci! To podstawowa estetyczna zasada.

6. Stock2 ustawiamy nad postacią, wymazujemy krawędzie i ustawiamy w trybach mieszania Ostre Światło (Hard Light). Stock3 ustawiamy po lewej stronie postaci. Wymazujemy gumką całość tak, by pozostał tylko budynek. Ustawiamy warstwę na tryb mieszania Ostre światło (Hard Light). Powielamy warstwę (tak, jak powielaliśmy w punkcie drugim instrukcji). Dodajemy swój tekst (instrukcja na taki efekt tekstu znajdzie się w następnym poście). Teraz u góry z menu pod nazwą programu wybieramy Warstwa (Layer) > Nowa warstwa dopasowania (New adjustment layer) > Barwa/nasycenie (Hue/Saturation). Ustawiamy tak jak na TYM obrazku i klikamy OK. Następnie otwieramy koloryzację psd i przeciągamy folder o nazwie "Grupa1". Ustawiamy krycie przeciągniętej grupy z koloryzacją (krycie znajdziesz w okienki warstwy obok trybów mieszania, w procentach) na 47%. Powinniśmy mieć coś takiego.


7. Warstwa (Layer) > Nowa warstwa dopasowania (New adjustment layer) > Krzywe (Curves). Patrzymy na OBRAZEK. Utworzyłam na rysunku (klikając lewym przyciskiem myszy) pewien punkt. Ma on współrzędne po lewej wyjścia, na dole wejścia. Podam Wam teraz współrzędne wszystkich punktów jakie należy utworzyć (pierwsza liczba - współrzędna wyjścia, druga wejścia). W kanale Niebieskim tworzymy dwa:
I. punkt: 52 ; 97    II. punkt: 202 ; 192
Teraz przechodzimy do kanału zielonego i ustawiamy też dwa punkty:
I. punkt: 68 ; 64    II. punkt: 199 ; 201
W kanale czerwonym ustawiamy:
I. punkt: 68 ; 62    II. punkt: 198 ; 203
Kanał RGB zostawiamy bez zmian.

8. Znów Warstwa (Layer) > Nowa warstwa dopasowania (New adjustment layer) > Krzywe (Curves). W kanale RGB tworzymy punkty:
I. punkt: 71 ; 80    II. punkt: 205 ; 189
Ustawiamy krycie tej warstwy na 70%.


9. Warstwa (Layer) > Nowa warstwa dopasowania (New adjustment layer) > balans kolorów (Color Balance). Ustawiamy jak na OBRAZKU i klikamy OK.


10. Warstwa (Layer) > Nowa warstwa dopasowania (New adjustment layer) > mieszanie kanałów (Channel Mixer). Ustawiać będziemy we wszystkich trzech kanałach - czerwonym, zielonym i niebieskim. Klikajcie w obrazki: 1 , 2 , 3. Po ustawieniu wszystkiego jak na obrazkach klikamy OK.


11. Teksturę4 nakładamy u góry pracy ustawiając na Mnożenie odwrotności (Screen). Ja ustawiłam dwa razy jak na obrazku obok.

12. Wybieramy Warstwa (Layer) > Nowa warstwa dopasowania (New adjustment layer) > poziomy (levels). Ustawiamy we wszystkich kanałach (czerwonym, zielonym i niebieskim) jak na obrazkach: 1 , 2 , 3.

Klikamy OK i gotowe! Nasz nagłówek zrobiony.



Mam nadzieję, że każdy punkt tej instrukcji jest jasno opisany i że sobie poradzicie. W niedzielę wracam na studia, więc wybaczcie, bo będę miała trochę pracy w związku ze zbliżającą się sesją, ale jakoś przetrwamy ten czas, będzie trochę mniej dodatków w postach, więc piszcie, na czym głównie się skupić. Ja myślałam o szablonach wolnych i zamówieniach, bo to sprawia mi masę przyjemności. Wszelkie propozycje mile widziane:)

Myślałam też ostatnio nad KONKURSEM GRAFICZNYM:)
Chodzi mi o dobrą zabawę. Kiedyś takie konkursy bardzo integrowały bloggerów i były ciekawym urozmaiceniem. Stworzyłabym dwie kategorie - coś w stylu doświadczonych i początkujących, którzy tworzą dopiero od kilku miesięcy (sami moglibyście wybrać, gdzie was przydzielić). Nagrody nie będą jakieś specjalne, ale z pewnością cieszyły oko:) Dla pierwszych miejsc - całkowity remont bloga, dla drugich szablony niespodzianki, dla trzecich - szablony proste, ale estetyczne:) A że mój blog odwiedza ostatnio dość sporo ludków, to może jakaś reklama w specjalnej ramce zwycięzcy konkursu? No i dyplomy, którymi moglibyście się pochwalić na blogach:) Ja niestety nie mam żadnego dyplomu, którym mogłabym się pochwalić, bo po prostu nikt takich konkursów już dziś nie organizuje:< Pomyślcie, fajnie by było:) Etapy - jeden to najbardziej oczywisty, czyli nagłówek, drugi natomiast - pełny szablon. Im bardziej będzie odbiegał wyglądem od standardowych szablonów na szabloniarniach - tym lepiej. Ma być wszystkiego mnóstwo, ale estetycznie:) Im więcej tym lepiej!:)

Głosujcie w »SONDZIE« i piszcie w komentarzach, co o tym myślicie:)



»» pamiętajcie o regulaminie!
»» zapraszam Was do Współpracy:)
Pozdrawiam;*


ZAMÓWIENIA

Cały czas przyjmę 2 zamówienia na szablony:)
Zamawiajcie, śmiało!;*

Problem z kodami CSS?

Pisz i pytaj ! Zawsze odpowiadam i robię,
co w mojej mocy, by pomóc:) Śmiało - nie bać się!






112 komentarzy:

  1. szablony na zamówienie niesamowite, ale tym z avengers pobiłaś wszystko jest nieziemski:* myślę ze osoba która go zamawiała będzie wniebowzięta.
    Podziwiam że Ci się chciało męczyć z tym tutorialem ja to nie mam cierpliwości do takich rzeczy, a co do konkursu to bardzo fajny pomysł, fajnie by było pooglądać prace innych:p
    Weny i powodzenia na studiach <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak długo go robiłam? Dopasowanie zdjęć (nigdzie nie mogłam żadnych znaleźć takich w miarę przyzwoitych!) ze stockami (do tego musiałam znaleźć takie fantastyczne stocki - bo kwiatki by nie pasowały;p) graniczyło z cudem, myślałam, że mi nie wyjdzie. Wiedziałam, że jeśli nie postawię na manipulację, fotomontaż, to będzie wyglądał kiepsko. I po kilku godzinach męki udało się! Jestem z niego zadowolona, tym bardziej, że żadna czcionka nie pasowała (żadna z tych moich 'artystycznych';p), więc czekałam aż sis wróci ze szkoły i mi doradzi, czy czcionka avengersów pasuje;p
      Dziękuję bardzo za wenę - tej nigdy za wiele;* a na studiach jakoś to będzie ;>

      Usuń
  2. spectrum
    Szkoda, że Sylwester nie wyszedł tak jak chciałaś ;C ale pamiętaj, że nic w życiu nie jest idealne :P Szablony są genialne <3 Mam nadzieję, że zamawiającym też się spodobają ;) Chętnie skorzystam z instrukcji, ale jutro, bo dzisiaj już nie mam do tego głowy ... :D
    Co do nowych dodatków to nie pogardziłabym koloryzacjami psd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mogłabym znów jakieś zdjątka Wam pokolorować:) E tam sylwestra nie ma co żałować ;> jak się nie spodobają to pewnie będę wyzwana!;p

      Usuń
    2. Spodobają się, spodobają :P W końcu włożyłaś tyle pracy, że muszą ją docenić :P A ten o Avengers po prostu wymiata *.* Wszystko takie ... ach, normalnie teraz napatrzeć się nie mogę xD

      Usuń
    3. Oby:) Ten z Avengers spędził mi sen z powiek xD

      Usuń
    4. Przejrzałam całą instrukcję. Nawet coś tam próbowałam robić. Ale dopiero teraz zauważyłam, że nigdzie nie ma mowy gdzie i w jaki sposób użyć stock2

      Usuń
    5. O ja dałniak! <3 często tak robię, że jak zmazuję jedną literkę to całe zdanie mi się zaznaczy i kasuje. Już uzupełniłam:) info w tym samym punkcie co o stocku 3. Jedna warstwa - Ostre światło:) Łatwizna!:)

      Usuń
  3. Tutorialek fajny i prosty w zrozumieniu ;) Na pewno się przyda, bo ostatnio brakuje mi już pomysłów. ;)
    A poco robić wszystko cały czas na jedno kopyto, no nie?
    Co do konkursu... Z chęcią wzięła bym udział, o ile czas pozwoli.
    I doskonale Cię rozumiem ze studiami, też wracam na nie w niedziele już.

    Pozdrawiam,
    kassfelis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci się tak nie chce wracać ;< ja jak sobie pomyślę o tej sesji to...

      Usuń
    2. Też mi się nie chce... ale fakt, że się kiepsko czuję tylko to wzmaga.. :(

      Usuń
    3. ja mam ostatnio takie problemy ze zdrowiem że aż się boję tam znów jechać. w dużym mieście to gorzej o dobrego lekarza niż w małym, a traktują cię, jakbyś miał zdechnąć, bo nie jesteś 'ich' pacjentem, bo nie jesteś miejscowy. -.-

      Usuń
    4. znam to... też wróciłam właśnie na studia i reklamówą leków... bo tutaj nie wiem czy bym znalazła jakiegoś lekarza dobrego... ugh... masakra w tych większych miastach jest.

      Usuń
  4. przepraszam Cię bardzo. nie chcę się tłumaczyć, ale ściągałam to we Wrocławiu a tam mam kiepski internet a z tego co pamiętam nawet zapisywało się u mnie na dysku 2h. Przepraszam Cię bardzo i obiecuję że więcej się to nie powtórzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nie musisz mnie przepraszać, przecież nie gryzę:)

      Usuń
  5. spectrum
    Cześć, mam do Ciebie pytanie ;) W notce wspomniałaś o limicie jednego szablonu, ale przeczytałam regulamin i nie znalazłam nigdzie info, czy można zamawiać u Ciebie same tekstury.. Chciałabym spróbować własnymi siłami stworzyć szablon na bloga. Mam już w głowie koncepcję, i potrzebuję do tego odpowiedniej tekstury. W związku z tym - wykonałabyś ją dla mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nikt nie prosił o coś takiego;p a żadna z tekstur, jakie zrobiłam do tej pory ani ich kombinacja nie daje spodziewanych efektów? Co to miałaby być za tekstura w takim razie? Jeśli takiej jeszcze nie zrobiłam to boję się czy potrafię ją zrobić...;p umiem to co widziałaś do tej pory;p

      Usuń
    2. Tekstury są świetne, ale potrzebuję po prostu większej ;) Chcę zrobić coś w rodzaju nagłówka ale obok kolumny z tekstem, i potrzebuję tekstury o wymiarach tła, w ktorą mogłabym wtopić zdjęcia, stocki itp. Co do jej wyglądu, zależy mi tylko na ciemnych kolorach [czarny, szary]. Nie wiem, jaki rozmiar byłby najodpowiedniejszy, bo chciałabym, żeby całość wyglądała dobrze również na większych monitorach, a sama mam netbooka [niewielka rozdzielczość], więc nie mogę sugerować się rozmiarem mojego ekranu. Więc co do rozmiaru, chciałabym, żeby był taki jak typowe tła na blogi. Jeżeli chciałabyś wykonać coś takiego, będę baardzo wdzięczna ;)

      Usuń
    3. Wiem o jaki szablon chodzi, jak na szabloniarniach:) Z tą rozdzielczością mogę pomóc, bo chyba mam największą ze wszystkich bloggerów - prawie każdy szablon jak u kogoś jestem źle u mnie wygląda:p
      Ja mam rozdzielczość 1680x1080. Mogę zrobić coś ciemnego. A może chciałabyś żebym połączyła tekstury z danej paczki, zwiększyła kontrast, dała na czarno-biały i dodała jakieś delikatne efekty?:)

      btw ale mam radochę, nominowali mnie w sondzie ;>

      Usuń
    4. Może trochę mniejsza ta rozdzielczość? Bo wtedy u siebie zobaczę ledwie kawałek i będę musiała cały czas bawić się suwakami :P Myślę że 1200 - 1300 szerokości starczy. Brzegi możesz dać przechodzące jakoś w czerń, ustawię tło na czarne i efekt przejścia w razie czego nie będzie zbyt bijący po oczach..
      Co do samej tekstury, zdaję się na Ciebie. Twoje prace w większości są świetne i wiem, że cokolwiek wymyślisz, będzie mi się podobać . Co do tych tekstur, efektów, kontrastów - zgadzam się na wszystko ;)
      /wasp247

      Usuń
    5. no dobra, czyli czarno-biała i tło czarne:) postaram się jak najszybciej, ale nie wiem, czy dam radę jeszcze dziś:)

      Usuń
    6. Nie musisz się spieszyć, poczekam, ile będzie trzeba ;)
      Btw. świetny jest ten nagłówek z Avengers. :3

      Usuń
    7. szkoda, że zamawiającej się nie spodobał :<

      Usuń
    8. Żartujesz ;o Serio sie nie spodobał? To ja już nie rozumiem ludzi.. A wiesz przynajmniej, co dokładnie nie podeszło zamawiającej?

      Usuń
    9. Nie wiem, bo skasowała wszystkie moje komentarze i nie odzywa się do mnie wcale.

      Usuń
    10. Słabo.. Dość dziecinne zachowanie, przynajmniej na takie wygląda.

      Usuń
    11. Jeżeli jeszcze nie zrobiłaś tekstury dla mnie, chciałabym dodać, że może pojawić się na niej motyw ognia, tzn jakieś wtopione lekko płomienie albo coś takiego :) Przepraszam że piszę o tym dopiero teraz, ale kompletnie zapomniałam wcześniej. Jeśli masz już teksturę gotową, to nie ma problemu, i bez płomieni będzie świetna ;)

      Usuń
  6. Ojeju, już myślałam, ze ten blog nigdy się nie załaduje >.< Ale nie żałuję tego czasu, bo warto czekać na taki piękny terriblecrash! ;*

    Przykro mi, że ta impreza nie udała Ci się tak, jak chciałaś ;< No ale przynajmniej tu na blogspocie świetnie wychodzą Ci niesamowite notki-półimprezy (tyle tu tych wszystkich dodatków, że w sumie można tak to nazwać : ) ). A za rok na pewno będzie wystrzałowo. Ja też planuję z kumpelą coś niesamowitego, drugi projekt x, ale jeszcze nie wiemy, u kogo zrobimy taką demolkę xd Haha, mamy dużo czasu, więc na pewno coś fajnego się ogarnie ;D

    Oo, studia, studia. Rozumiem, że będzie mało czasu, ale i tak czekam tu z niecierpliwością na Twoje ikonki, bo już tak się za tymi pięknotkami stęskniłam, że bardziej chyba nie można. Przede wszystkim dlatego, że robisz je taaakie piękne! <3

    Tutorialu jeszcze nie przeczytałam, ale zaraz to zrobię i postaram sie coś z tego wymagować^^ Może akurat wyjdzie - to się później pochwalę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o konkurs - jestem bardzo na tak! Tęsknię za tymi onetowymi :*

      Usuń
    2. Wiedziałam, że Ty jak nikt inny mnie zrozumiesz z tym konkursem ^^ imprezy nie żałuję, po prostu sobie była i się bardzo szybko skończyła :D Te studia mnie załamują... Nie chcę tam jechać ;/ A co do ikon - właśnie ostatnio mi nie wychodzą :< za to robię więcej szablonów. Spoko spoko, niedługo skończy się wena na szablony i nadejdzie mania ikon ;*

      Usuń
  7. Wiedziałam. Wiedziałam, że się zakocham, bezwarunkowo i nieodwołalnie. Szablon jest cudowny, niepowtarzalny i magiczny, po prostu magiczny. Będę się w niego wgapiać godzinami, jak czekoladę kocham!
    Dziękuję Ci PRZEOGROMNIE, nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszej kreacji na bloga. Łaa. Za chwilkę zacznę się ślinić.
    D Z I Ę K U J Ę <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że twoja kreacja dla twojego nowego bloga Ci się spodobała ! :D

      Usuń
  8. Super instrukcja ;) Na pewno skorzystam nie długo. Konkurs to dobry pomysł, pamiętam, że kiedyś na onecie było ich mnóstwo i były dobrą zabawą, a jednocześnie wielką szansą na zwiększenie popularności bloga. Myślę, że takie doświadczenie jest przydatne szczególnie dla początkujących, bo będą mogli dowiedzieć się nad czym mają pracować i co zmienić w swoich pracach. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kiedyś było ich mnóstwo na Onecie i dziwię się, czemu tu nikt nic takiego nie robi :( właściwie to mnie martwi, więc sama postanowiłam coś zorganizować, może inni pójdą w moje ślady <3
      Cieszę się, że to popierasz :D

      btw mega avek <3

      Usuń
  9. Instrukcja świetna, może kiedyś skorzystam. Sygnatura świetna, a jak patrzyłam na szablony też są świetne. JA takich nie robię, bo nie umiem ich wstawić. :)
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o konkurs to jest za! Kocham takie konkursy i chętnie w nich uczestniczę, bo wtedy ludzie tak się hmm... poznają i integrują jakoś. :)

      Usuń
    2. Może instrukcja w moim menu Ci pomoże? Z tego co wiem już kilka osób dzięki tej instrukcji zrobiło podobne szablony, wstawia je w takim układzie:) dasz radę, wierzę w Ciebie i życzę powodzenia również!;* a jak będziesz miała jakieś problemy to pisz - ja zawsze chętnie pomogę, praktycznie zajmuję się wszystkich tutaj, byle nie studiami, więc odpiszę na pewno!:)

      Usuń
    3. Wiesz, najbardziej (bo na razie zrobić nie mogę bo photoshop nie chodzi), ale ja mogę taki zrobić, problem ze wstawieniem. To jest dopiero kaplica. Ostatnio szukałam efektów, np. takich jak u ciebie w linkach i nic. Niestety, ale jeśli chodzi o takie rzeczy to niezbyt mi wychodzi.
      Gratuluję studiów. :D

      Usuń
    4. Spróbuj z tym tutorialem. tam wyjaśniłam pozycjonowanie - czyli jak umieścić każdą ramkę w danym miejscu. naprawdę działa!

      Usuń
    5. Korzystam z tutorialu.

      Usuń
  10. Wow, zamówienia są naprawdę przepiękne! i instrukcja na nagłówek, jeees! :) co do konkursu to jestem jak najbardziej za, bardzo dobry pomysł, by zgrać się tutaj ze wszystkimi na blogspocie :)
    chyba nie tylko ja czuję lekki niedosyt po sylwestrze, jak dla mnie chyba jednak te imprezy 18stakowe były najlepsze, aż chciałoby się na chwilę wrócić. :)
    buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZY TY JESTEŚ MNĄ?! Mam dokładnie to samo! 18stki były mega i od tamtej pory jak się skończyły to już nic takie nie jest... Nie mogę jakoś przetańczyć całej zabawy, impreza nie jest już taka szalona, nie mogę prawie nic wypić... Żenada :<
      Właśnie też o tym zgraniu pomyślałam :D

      Usuń
  11. Nareszcie tutek < 33 Od jakiegoś czasu nie wiem jak się zabrać za grafikę , a dzięki temu tutorialowi mam motywację :D Co do zamówień to są boskie. Jak już większość pisała ten z Avengersami szczególnie :))Myślę , że konkurs to fajna sprawa- nigdy nie brałam w czymś takim udziału , więc fajnie by było się sprawdzić ]:-> Przykro mi , że twój sylwester nie okazał się wymarzony,ale na pewno przyjdzie jeszcze na takowy czas :D Mój był za to pełen śmiechu i dobrej zabawy w gronie najbliższych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że coś stworzysz:) Właśnie ten z avengersami nie przypadł do gustu zamawiającej - nie odpisała na ani jedną moją wiadomość, nie wiem czemu, usuwa każdy mój komentarz... Więc chyba go nie chce:) Szkoda, bo się naprawdę napracowałam. Ale jeśli nie wstawi go w ciągu tygodnia szablon przeniosę jako szablon wolny, więc każdy będzie mógł go sobie wziąć:)

      Usuń
    2. Nie przypadł jej do gustu ? no chyba nie ... Trudno , w najgorszym wypadku będzie więcej cukierasków dla czytelników bloga :D Nie martw sie tym :))

      Usuń
    3. Najgorsze jest to, że przecież mogę go poprawić, zmienić, co by chciała... No ale moje komentarze są na bieżąco usuwane i dziewczyna się nie odzywa. trudno :)

      Usuń
    4. Niektórzy ludzie mnie zadziwiają. To dałoby się tak prosto rozwiązać. Jakby jej sie nie podobał, to powinna napisać co i przynajmniej ty byś wiedziała co poprawić, a tak to ty musisz czekać aż ona się zdecyduje czy wstawić szablon czy nie .

      Usuń
    5. Napisałam jej trzeci komentarz. Jeśli również ten zostanie usunięty i bez odpowiedzi - za kilka dni szablon pójdzie do galerii i tyle:)

      Usuń
  12. W szablonie dla Cheyennesis po prostu się zakochałam! Jest taki... niesamowity.
    Nie jestem w tej większości, której bardziej podoba się zamówienie z Avengers, chociaż też jest świetny. Jednak jestem team zamówienie dla Cheyennesis :>
    Narzekasz na swój sylwester, a ja spędziłam go sama z playstation3 i kinectem XD Bo wszyscy z domu wybyli gdzieś.
    Nagłówek łaaaaał! Tylko ostatnio strasznie drażni mnie łączenie zimnych kolorów z ciepłymi. A tak, to jest świeeetnie. Z instrukcji może skorzystam, ale nie jestem pewna. Mogę się pokierować wskazówkami, ale nigdy nie robię pracy identycznej jak ta z instrukcji. Dla mnie to tak jakby... skopiowanie czyjejś pracy... Nie wiem dlaczego tak mam. Po prostu... mam nadzieję, że rozumiesz o co chodzi :P Czytam instrukcję, znajduję techniki, lecz jak je użyję, to zależy od mojego pomysłu. O, że tak to wytłumaczę.
    Co do teksturek, to zawsze daje credit. Ale jakoś niiigdy nie chce mi się pisać, że pobieram. Mam takiego lenia zawsze, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Anyway, postaram się to zmienić, ale nie obiecuję. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tym z Avengers naprawdę się napracowałam, a autorka zamówienia kompletnie mnie zbywa. Co robić... ;/
      leniuszku, a co by było, gdybym ja była tak leniwa?:p hę?! Korzystaj z czego chcesz i jak chcesz!:) ja tylko muszę przestrzegać tu swoich pewnych zasad i wszystko, a to w jaki sposób skorzystasz z tutka już w tym zakresie się nie znajduje;*

      Usuń
    2. Zbywa? No to chamska jest :c
      No nie wiem co by było, gdybyś była leniwa... koniec świata? :D
      A i zapomniałam opisać kwestii konkursu.
      Z chęcią wzięłabym udziaaał! Dla samej zabawy. Tęsknię za tymi konkursami graficznymi... Tęsknię za tą zabawą :c Teraz każdy sobie rzepkę skrobie sam... nie ma tej integracji co wcześniej... :c

      Usuń
    3. Właśnie, nie ma tej integracji.
      No zbywa, bo jak mam nazwać to, że nie odzywa się do mnie, jedynie kasuje moje komentarze? Nawet nie potrafiła mi powiedzieć co jej się nie podoba, żebym mogła go poprawić...

      Usuń
    4. Pfff! Ty się tak namęczyłaś, a ona ma jakiś dziwny! Szczyt chamstwaa!
      Ja na jej miejscu bym ci stopy całowała za samo wykonanie.
      A, że jeszcze jest taki cudowny, to bym była służką do końca życia.
      Są ludzie, parapety i klamki, cóż na to poradzić? Nic.
      Kiedyś każdy sobie pomagał, a teraz są ciężkie czasy, bo wielu bloggerów ma problem z css (np. taka ja. tak, nadal mam problem xD). Niektórzy pomagają, a niektórzy śmieją się, że takich banalnych rzeczy się nie umie... Smutne czasy, nie ma co mówić.

      Usuń
    5. Jeszcze nie trafiłam na kogoś kto by się śmiał, ale też nie mieści mi się to w głowie.

      Btw chciałabym zrobić jeszcze jeden post przed odjazdem i nie wiem co by miało w nim być :<

      Usuń
    6. Hm... no ja nie wiem. Nie jestem geniuszem jak niektórzy :P
      Sama ograniczam się do sygnatur, nagłówków i koloryzacji.

      Usuń
  13. Kochana, jesteś skarbem w blogowym świecie grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chyba jestem jakaś tępa. ofc.napisałam Ci, że pobieram, tak samo jak przeczytałam regulamin, i dupa, nie wiem jakie jest hasło.jestem najgorsza ;c
    ja na sylwestra cóż, było szalenie.aż za bardzo. a Twój najlepszy sylwester jeszcze przed Tobą, pamiętaj!:D
    zamowienia cudowne! patrząc na moje żałosne zdolności graficzne, możesz być pewna że coś u Ciebie zamówię w najbliższym czasie.
    a za instrukcję się już biorę, zobaczymy, co mi wyjdzie.
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj cały regulamin dokładnie i znajdziesz:) Jest jedno hasło, które musisz podać informując mnie i drugie hasło - dla paczek tekstur.

      Możesz zamówić. Na razie nie ma chętnych na zamówienie... Wciąż można.

      Nie wiem czemu ale odnoszę wrażenie, że nawet teraz, gdy wykonuję zamówienia i szablony wolne, wszyscy nowi odbiorcy przechodzą obok tego obojętnie... ;/

      ;*

      Usuń
  15. Czekałam na ten tutorial <3 Dziękuję ;*
    Ettify.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy szablon jest doskonały, ale to drugi zdobył moje serce, gdyż bardzo podobał mi się film, a twoja praca doskonale do niego pasuje :D Mówiłam Ci już, że masz talent? Pewnie nie raz :D Z chęcią skorzystam z tutoriala - będzie można pochwalić ci się wynikiem pracy?
    Myślę, że konkurs byłby świetnym pomysłem. Z racji, że Twojego bloga odwiedza ostatnimi czasy naprawdę sporo osób, pewnie taki konkurs cieszyłby się sporym zainteresowaniem. Ja już jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - można się chwalić wszędzie, gdzie się da:)

      Usuń
  17. Szczodraś. :) Najbardziej przypadł mi do gustu szablon dla Chey. Wyszedł ci taki urokliwy - w sam raz. Co do drugiego jestem w stu procentach przekonana, że zamawiająca będzie wniebowzięta, ale ja... nie jestem i nigdy nie byłam przekonana do szablonów z kanonami, lub scenami z jakiegokolwiek filmu. Chyba mam uprzedzenia do grafiki z tematyki ff.
    Miło patrzeć, jak tworzysz swoje dzieła, ale ja mam to do siebie, że nie lubię iść na łatwiznę i być później zadowolonym z efektów, bo wtedy to już nie jest moje. Chyba jednak wolę posiedzieć nawet i trzy godziny nad tym i samemu do tego dojść (nawet i inaczej), ale wtedy warto, więc się nie obraź, że nie skorzystam i nie przeczytam... ;*
    Oczywiście, że już zagłosowałam, kochana. ;)
    Wiesz co? Chyba niedługo zamówię u Ciebie szablon, ale kobieta zmienną jest, wolno nam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Loc, instrukcja jest kierowana przede wszystkim do tych, którzy nie wiedzą co to gumka w Photoshopie;p dla całkiem początkujących i na pewno Ty nie musisz z niej korzystać!;* Też mam lekkie uprzedzenia do takich szablonów i byłam pewna, że ten z avengers mi nie wyjdzie. Mimo wszystko wyszedł myślę że fajnie, ale co z tego, skoro zamawiająca go nie chce i nawet się do mnie nie odzywa, tylko kasuje moje komentarze:p

      Haha, możesz zamówić, bo u mnie nikt nie zamawia jak widać xD I dziękuję że zagłosowałaś;*

      Usuń
    2. Haha, właśnie się zdziwiłam, gdy na początku zobaczyłam narzędzia pracy. "Co? Gumka?". Ach, ja wręcz powinnam używać, bo moje zdolności płaczą nade mną. Szablon bardzo fajnie wyszedł, nie ma innej opcji, ale aż nie dowierzam. Na serio? To dopiero tupet! A pokazuje ci się wiadomość, że jest moderacja komentarza i dopiero po zatwierdzeniu się pokazuje?

      Może jak zdobędę jakieś ładne zdjęcia... czy cu.

      A tak w gwoli swej ścisłości, jestem za konkursem. Chętnie wezmę w nim udział. c;

      Usuń
    3. Gdyby się taka wiadomość pokazywała - na pewno bym nie mówiła, że kasuje moje komentarze;p takiej wiadomości nie ma, a komentarze są na bieżąco usuwane (w sumie już 3). Więcej do niej nie napiszę i tyle.
      :)

      Usuń
    4. Zrób z tego szablon wolny... Znam nawet bloga grupowego, co może by się zainteresował. ^ ^ Podesłać im wiadomość?

      Usuń
    5. Czadowo, dzięki! :D Chciałam jeszcze poczekać, (wiesz - regulaminowy tydzień czasu, żeby zamontować szablon) ale chyba to nie ma sensu... Skoro ona usuwa moje komentarze... I na żadnego nie dostałam odpowiedzi... No to chyba je czyta. Więc wie że szablon jest gotowy i najwyraźniej jej na nim nie zależy.

      Usuń
    6. To tak, blog nazywa się http://uniwersum-marvela.blogspot.com/ i jest jeszcze fabularnie połączony z x-menami... Grupowiec. W razie kontaktu z nimi, pisz pod zakładką "dyrekcja". ;)
      Poczekaj może jeszcze trochę...

      Usuń
    7. Bardzo bardzo bardzo Ci dziękuję;* Nie no poczekam pięknie do tego tygodnia żeby nie było. Ale to i tak jest chamstwo na miarę starej onetowej czarnej listy...

      Usuń
    8. To się nawet nie powinno porównywać z starą, onetową listą, tylko byśmy ją obraziły (listę).

      Locofuego

      Usuń
  18. Może się jeszcze zmieszczę xd spectrum. Przykładowe zdjęcia: 1) http://emmajstone.com/gallery/thumbnails.php?album=266
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?pid=12340&fullsize=1
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?pid=12341&fullsize=1
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?pid=12336&fullsize=1
    2) http://emmajstone.com/gallery/thumbnails.php?album=176
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?pid=4400&fullsize=1
    3) http://emmajstone.com/gallery/thumbnails.php?album=159
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?pid=5118&fullsize=1
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?album=159&pid=5121#top_display_media
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?album=159&pid=5111#top_display_media
    http://emmajstone.com/gallery/displayimage.php?album=159&pid=5112#top_display_media
    Hmm nie chce na pewno żadnych różów, beżów itd. (mój obecny [tymczasowy] szablon pod tym względem mnie nie zadowala) Nie mówię od razu by było wszędzie czarno, ale może tak czerwień, albo fiolet? Zależy co będzie Ci bardziej odpowiadało i na co zdjęcia będę sie nadawać, by też nie wyglądało bardzo sztucznie. Proszę by to tylko nie był taki szablon słodki, delikatny, przedstawiający zamyśloną dziewczynę, ponieważ moje bohaterka raczej nie należy do grzecznych dziewczynek i szablon powinien być adekwatny co do tego :D
    Na szablonie mógłby pojawić się jakiś życiowy napis, opowiadanie jest o Hogwardzie, więc może coś takiego:D
    Nie wiem czy się zmieszczę, jeśli tak to chętnie jeszcze coś podrzucę :D
    Pozdrawiam, L. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam całą instrukcje i próbowałam coś zrobić, ale to jednak chyba nie dla mnie xD Konkurs to świetny pomysł, ale ja zostanę przy pisaniu, a grafikę niech robią ludzie bardziej utalentowani ode mnie :D Prowadzisz w sondzie - więc z tego powodu gratulacje ;)

      Usuń
    2. Gratulacje - jesteś pierwszą zamawiającą i wykonam Twoje zamówienie:) chciałabym spytać, czy nie uważasz, że moje szablony są przesadzone. Podobają Ci się? Zamówienie dla avengers nie zostało nawet skomentowane, a co dopiero odebrane, zamontowane, wszelkie moje komentarze są tam usuwane więc nie wiem czemu zamawiającej się nie spodobało :(
      Zazwyczaj nie tworzę, jak widzisz, szablonów w idealnie jednym kolorze. Są nudne i niekreatywne w mojej opinii, ale mogę zrobić tak, że przewagą będzie fiolet:) Rozumiem, że nie ma być grzeczny, postaram się zrobić coś z pazurem:) A i gdybyś mogła wybrać jaki to właściwie miałby być napis - byłabym wdzięczna;* Nie za bardzo się znam na pisaniu i nie znam życiowych cytatów;p Pisanie nigdy nie było dla mnie :<

      a w sondzie prowadzę tylko chwilowo:) głosowanie będzie trwało cały miesiąc, więc nie mam szans:)

      Usuń
    3. Boże w końcu gdzieś jestem pierwsza! Dziś mam dobry dzień :D
      Hmm, ciekawi mnie skąd wzięła się u Ciebie taka myśl, że mogą być przesadzone. Osobiście ten pierwszy szablon dla Cheyennesis skradł moje serce <3 Gdyby był wolny, to sama bym go ściągnęła, bo nawet do opisu bohaterki by pasował ;) Kolorystycznie uważam, że jest świetny, magiczny ;) Co do drugiego rozumiem, że było trudno umieścić tyle postaci na jednym, ale wydaje mi się, że wyszłaś z tego obronną ręką, ponieważ całość wygląda bardzo dobrze i pasuje do ich historii, jedynie co dziwi mnie zachowanie tej dziewczyny, bo nawet jeśli coś by jej się nie podobało, to powinna chociaż podziękować za trud włożony w pracę.
      Ja mam podobne zdanie do Ciebie, wydaje mi się, że się dogadamy :D Dziś został dla mnie wykonany szablon, tak jakby na szybko i właśnie brakuje mi w nim tego czegoś. Ale oczywiście ustawiłam i podziękowałam, chociażby ze względu na czas, jaki ta osoba poświęciła i nawet jak potem zmienię szablon to zostawiasz wszelkie buttony itd., bo jeśli ktoś pomógł choć raz to warto o tym pamiętać :D
      Co do mojego szablonu tu znalazłam jeszcze np.
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c6/Tyto_alba_-British_Wildlife_Centre,_Surrey,_England-8a_%281%29.jpg
      http://www.wallsave.com/wallpaper/1024x768/hogwarts-hogwart-harry-potter-fanpop-375143.html
      http://www.orlando-vacationhomerental.com/wp-content/uploads/2010/06/picture-027.jpg
      Ale tego jest pełno, może być jakiś herb Hogwartu, znaczek Griffindoru, sowa (ta co ją wybrałam najbardziej mi się podoba, bo identyczna wystąpi w opowiadaniu xD)
      Szablon może być czarno-fioletowy, czarno-czerwony, albo czarno-złoty jak ten z zamówienia wyżej <3 (Ps. miałabyś coś przeciwko jakbym go pobrała i ustawiła sobie na tapetę?)
      A co do bohaterki, nazywa się Emma Stone, jakby co :D Tylko nie wybierz zdjęcia, na którym byłaby blondynką xD
      A jeśli chodzi o napis to zaraz coś poszukam i podeśle ;)
      Ale przynajmniej masz dobry początek ;)

      Usuń
    4. Pewnie, że nie będę miała nic przeciwko:) Ustawiaj sobie, gdzie chcesz:)
      Rozpoznałam ją od razu - "Łatwa dziewczyna" i dziewczyna mojego ukochanego nowego Spidermana Andrew Garfielda (btw jestem o nią przez to chorobliwie zazdrosna!:p) xD Ok, nie będzie blond. To tą sówkę i zameczek Ci gdzieś umieszczę:)

      Co do wykonywania zamówień na szybko. Może ludzie nie chcą tu zamawiać przez czas oczekiwania (nie robię co drugi dzień notek z 10 zamówieniami) ? Zawsze wydawało mi sie, że lepiej jak ktoś robi szablon godzinę i go dopracuje niż odda szablon prosty, zrobiony w kilka minut...

      Usuń
  19. Tak dokładnie i to jest narzeczona mojego brata (tylko ona jeszcze o tym nie wie), więc spokojnie nie bój się, on bierze Emmę, ty bierze Andrew'a :D Ok, ok :D
    Nie, nie przez to, ja osobiście jak weszłam na stronę i zobaczyłam kilkadziesiąt komentarzy to stwierdziłam, że raczej już zostały wykorzystane te dwa zamówienia. Ale po chwili przejrzałam tak na szybko wszystkie i nigdzie nie dostrzegłam linków do zdjęć, to stwierdziłam, że może jednak to jeszcze aktualne i spróbowałam :D
    W sumie masz racje, choć tam gdzie jest tak dużo zamówień robionych to zazwyczaj znajduje się kilka osób na stronie, ale mimo, iż w notce jest dużo zamówień to i tak czeka się długo. A to ze mną było tak, że przypadkiem tak wyszło i wcale nie oczekiwałam szablonu od razu, ale dziewczyna zrobiła, więc nie miałam nic przeciwko, a wydaje mi się, że przez to, że trochę się przymusiła do tego, to nie miała jakiegoś pomysłu. Już wole poczekać, ale potem cieszyć oko czymś cudownym ;)
    A co do cytatów, to poleciałam najprościej jak się da i mam coś z filmu :D
    "Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego!"
    "Naprawdę niczego nie daje pogrążanie się w marzeniach i zapominanie o życiu."
    "Trzeba być bardzo dzielnym, by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom."
    Pierwszy taki zabawny, a reszta to słowa Dumbledore, nawet nie wiem czy ten pierwszy nie był by bardziej odpowiedni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten pierwszy jest cudowny! <3

      Hmmm, może faktycznie dlatego... No trudno. Ja jeszcze czekam cały czas na jeszcze jedno zamówienie:)

      Usuń
    2. Uwielbiam go ;) Hmmm, a może myślałaś, by np. dodać stronę do jakiegoś katalogu, wtedy było by jeszcze więcej wejść, więc i zamówień. ;)

      Usuń
    3. Jestem już w jedynym katalogu, jaki znam xD

      Usuń
    4. ja znam trzy, które "utrzymują się" na rynku ;)

      Usuń
    5. Ja znam tylko katalog graficzny. Widziałam też inne, ale raczej same opowiadania tam czy coś. :<

      Usuń
  20. Cześć Kochanie, zapraszam na nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ proszę bardzo :D Wiem o co ci chodzi, moja koleżanka ma taki np. http://lileyna-durand.blogspot.com/ i to wygląda naprawdę ślicznie, ale jeśli chcesz wykonać taki to musiałby on być o wiele większy, rozdzielczość 1366 x 768, bo jest ona obecnie najpopularniejsza i wtedy obraz robił by cały czas za tło (nie przesuwałby się z tekstem, by nie powtarzał się), są one świetne, ale jeśli mają odpowiednie ułożenie ;) A jeśli chodzi o to, to ułożenie mogłoby być wtedy takie jak właśnie u niej, bo takie najbardziej mi jakoś odpowiada :D A czy karty bd na górze, czy z boku to już mi różnicy nie robi ;)
    I też nie chcę cię zadręczać, nie przesadzajmy, będę szczęśliwa, jak będzie choć w połowie taki dobry, jak ten co mam teraz na tapecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo Ci dziękuję za rady z rozdzielczością, naprawdę! Bo u mnie wszystkie te szablony do kitu wyglądają bo ja mam 1680x1080... :< Spróbuję coś wykombinować w tym układzie właśnie, mam nadzieję, że mi się uda i że będziesz zadowolona <3

      Usuń
    2. O jejku, ja mam 1024x768 czy coś takiego xD więc zazwyczaj każdą str. muszę sobie oddalać xD Życzę powodzenia, skoro to będzie twój "pierwszy raz" z takim szablonem :D

      Usuń
    3. Pozwolę się wtrącić... Jest kodzik css/html, który pozwala na samoistne dopasowanie się tła do rozdzielczości.

      Locofuego

      Usuń
    4. ok, spróbuję do niego dotrzeć. Tylko czemu nikt go nie stosuje? U mnie wszystkie szablony na szabloniarniach wyglądają na zrypane przez tą rozdzielczość..

      Usuń
    5. Chyba im się nie chce. ;/ Wiem, że Jill go używa z zaczarowanych-szablonów.

      Usuń
    6. A jak to działa? Rozciąga tło czy co? Nie potrafię sobie tego wyobrazić, jak mały obrazek może być dopasowany do mojej rozdzielczości ;O

      Usuń
    7. Tak, rozciąga się lub zmniejsza. Jest to dość ryzykowne, dlatego robi się proporcjonalnie większe, by w późniejszych przypadkach nie było widać pikselków.

      Usuń
    8. To bez sensu. Już lepiej będzie to wszystko wymierzyć, bo pozycja obrazu się nie zmienia u mnie tylko po prawej stronie jest ucięty. Przedłużę tło i gra bo przecież jak to będzie wyglądać rozciągnięte lub ściągnięte, bez ostrości obrazu ;/

      Usuń
    9. Fakt, można dodać kilka linijek do kodu HTML, aby tło było dostosowywane do każdej rozdzielczości ;) Jednak ja tego nie używam, ponieważ psuje to jakość grafiki. Trzeba wybrać albo jedno, albo drugie :(

      Usuń
    10. No pewnie, że to bez sensu. Już wolę zrobić taki większy jak dla siebie 1680x1080 i więcej gładkiego w nim będzie tła, niż żeby źle gdzieś wyglądały ;/

      Usuń
  22. Instrukcja jest dla mnie obłędna! Na pewno ją kiedyś wykorzystam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję! :) koniecznie pochwal się efektem!

      Usuń
  23. Witaj!
    Wydaje mi się, że zostało złożone tylko jedno zamówienie, więc chyba jeszcze mogę.
    Chciałabym zamówić szablon na tego bloga: http://lilka-evans.blogspot.com/
    hasło: spectrum
    Szablon musi być z jakąś rudą dziewczyną, ponieważ piszę bloga o Lily Evans, a ona jest ruda. Nie mam niestety konkretnych zdjęć, ponieważ jakoś nie mogłam znaleźć żadnych odpowiednich. ;(
    Hm, kolorystyka.. chciałabym coś z czerwonym, ponieważ wydaje mi się, że pasuje do charakteru mojej bohaterki - taki wybuchowy.
    Jeśli chodzi o cytat, to pragnę, aby był to tytuł mojego bloga, czyli "Miłość to najpotężniejsza magia na świecie".
    Pierwszy raz zamawiam szablon i nie wiem, co Ci jeszcze będzie potrzebne. Jak coś, to pisz. ;)
    Pozdrawiam, Erin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga osoba do szablonu zwerbowana ;)
      To Yassmine ma zadanie, dwa szablony, a w nich dwa rudzielce :D
      Polecam Lily Cole, Barbarr Meier, Rose McGowan, albo tą rudą niewiastę, która jest po prostu urocza http://emilysoto.deviantart.com/gallery/?offset=24#/d5nvmup ;)

      Usuń
    2. Tylko czy to można użyć do szablonu? Zdjęcie jest piękne tak jak modelka, ale nie wiem, czy to jest stock do użytku na szablony... opis pasuje raczej do profesjonalnej fotografii takiej zawodowej niż do stocków które można użyć na grafice...

      Erin, zamówienie przyjmuję:) Zrobię dla Ciebie coś specjalnego - jeśli podobają Ci się moje szablony to nie będziesz zawiedziona:)

      Usuń
    3. Hmm, wydaje mi się, że można ponieważ dostałam tą str od znajomej, która wykorzystywała je do szablonów (ta dziewczyna, którą obecnie ma Erin na blogu, też pochodzi z tej str.) ;D Choć ja się do końca na tym nie zmam, tylko tak podrzuciłam przykładowo ;)

      Usuń
    4. bardzo bardzo dziękuję Ci za informacje;*

      Usuń
  24. Ja tam już dawno się pogodziłam z tym, że nie wszyscy piszą o tym, że pobrali lub użyli moich dodatków. Takie już jest życie. Świetny tutorial, niesamowity efekt. Że Tobie się chce organizować jeszcze konkurs. OMG! Jesteś niesamowita! Normalnie podziwiam.

    Pozdr ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy się nie poddaję i zawsze widzę sens w tym, żeby z tym walczyć. Nie daje mi spokoju myśl, że jeśli ja dla kogoś potrafiłam tyle zrobić to on może napisać mi krótką głupią informację że pobiera - w końcu i tak kosztuje go to o wiele mniej czasu.

      No chce mi się nawet bardzo:) Postaram się niebawem, żeby wszystko ruszyło. Jest sporo chętnych, także myślę, że będzie fajnie. Zastanawiam się jednak nad tym, czy powinnam te prace oceniać;/ każdy tworzy w swój sposób i każda praca może być piękna i to byłoby nie fair, jeśli ja miałabym wybrać zwycięzcę. Chyba najlepiej będzie, żeby zdecydowała publiczność, większością głosów. Też nie wiem, czy sonda byłaby na tyle dobra - wiesz, sondę można rozesłać i znajomi takiego uczestnika będą głosować bez oceniania pracy, a nie o to przecież chodzi... Zostało mi głosowanie w komentarzach - zaśmieci to trochę bloga, no ale czy w inny sposób mogłabym zachęcić głosujących do obejrzenia prac, na które głosują? co myślisz?

      Usuń
  25. Matko, zakochałam się w Twoim blogu! Kiedyś interesowałam się grafiką, niestety zniechęciłam się... Jednak w weekend wraz Twoim blogiem postaram się nadrobić choć część swoich zaległości! <3 Twój blog po prostu znów mnie natchnął! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie za te słowa, to bardzo bardzo miłe <3 strasznie się cieszę, że mogę pomóc! :)

      Usuń
  26. Strasznie się cieszę że trafiłam na Twojego bloga. Od dłuższego czasu szukałam bloga z tutorialami do PS, wiec Twój spadł mi z nieba!<3 Dodaje do linków u siebie [chains-of-fear][coldest-eyes] Serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze cieszę się, że mogę pomóc, a po drugie dziękuję za to, że dodasz mnie do linków <3 to daje mi motywację, żeby pisać kolejne tutoriale:)

      Usuń
  27. "victorious"
    pobieram tekstury oraz może kiedyś skorzystam z twojego tutorialu :)
    można mnie znaleźć na: http://warriors-graphics.blogspot.com/

    PS: Jestem strasznie zadowolona, że trafiłam na tego bloga, nareszcie rzeczy, które przydadzą mi się do tworzenia grafiki. Serdeczne dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy